hallo !

31 okt 2023 12:07 #1 door Mala
hallo ! werd gestart door Mala
Mijn naam is Luc, ik ben 23 en ik heb een passie voor motoren. Sinds ik mijn rijbewijs heb, rijd ik op een Yamaha MT-07 en ik moet zeggen dat elke rit pure zaligheid is. Ik hou van het gevoel van vrijheid dat de motor je geeft, de wind in je gezicht, het spinnen van de motor...

Ik ben lid geworden van dit forum in de hoop deze passie met anderen te delen, meer te leren over het onderhoud van mijn motor en, waarom niet, ritten te organiseren tussen leden. Als iemand van jullie in de buurt is en een ritje wil delen, aarzel dan niet om me een berichtje te sturen!

Ik kijk ernaar uit om met jullie te kletsen en onze motoravonturen te delen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2023 17:16 - 31 okt 2023 17:21 #2 door Ralph
Beantwoord door Ralph in topic hallo !
Hé Luc, welkom hier.
Maar uhh … een Yamaha MT-07 ???
Vooropgesteld; niets mis mee, maar dan ben je natuurlijk wel een beetje verdwaald hier ;)

En wat aardig dat je in bent voor een ritje met een mede clublid, maar waar woont jouw huis dan?

Kijk anders ook eens op het forum bij “TCN-leden” onder het kopje “regionale activiteiten” voor een zogeheten Stammtisch avond

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2023 18:01 #3 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic hallo !
Hi Luc,

Welkom hier !

Interessante motorkeuze ... niet erg gebruikelijk hier, bij de Transalp club :) Hoe dan ook: je bent welkom hier hoor !

Ik heb 'enkele' motoren waaronder een XL650V en een NX250.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2023 18:05 - 31 okt 2023 18:05 #4 door alain
Beantwoord door alain in topic hallo !
Verdwaald? ... Maar misschien wel in een paradijs aanbeland?

Toen ik mij destijds aansloot bij dit forum was ik nog geen lid, maar had wel reeds een Transalp. Het duurde niet lang voor ik mij ook als lid aanbood.

Ik heb dit forum altijd als heel open en uitnodigend ervaren, en ik betaal met plezier jaarlijks mijn lidmaatschapsbijdrage, waarvan de return de waarde van mijn bijdrage in veelvoud overstijgt.

Ik stel dus voor dat Ralph toch een tijdje blijft meelezen, en misschien ook zin krijgt om zich één van onze goede clubmotoren aan te schaffen, en wie weet, zelfs lid wordt.

PD06(1994) - iNCa750X DCT (2021)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.138 seconden