Hoi allemaal,
Perry hier.
Gevraagd wordt om jezelf even voor te stellen dus bij deze.
Na een motorloze periode van zo'n 8 jaar toch besloten weer eens een motor aan te schaffen.
Ik ben inmiddels bijna 52 dus ik schaar het maar onder een midlife crisis
Motorrijden doe ik al vanaf 1990. Veelal voor werk op en neer met diverse modellen.
Denk hierbij aan choppers, buikschuivers, nakeds maar nog nooit een Transalp...
Zoals bij jullie wel bekend was dat toendertijd een icoon!
Echter wel eentje die ik nooit kon betalen.
Aangezien er geen thuiswonende kinderen meer zijn werd het nu hoog tijd om een jongensdroom te verwezenlijken.
Nu wil het dat het nieuwe model in 2023 op de markt is gekomen.
Voor jullie als die-hards vanaf het 1ste uur is dat misschien een beetje als vloeken in de kerk, maar na een proefrit was ik verkocht.
Wat een genot! De beslissing was dan ook snel gemaakt, zo eentje moest het worden.
En zo geschiede. Een 'kale' gekocht van nog geen jaar oud en zelf opleuken naar smaak.
Inmiddels zit er een compleet set aan valbeugels (niet Honda), handkappen en extra setje lampen (OEM), een middenbok (niet Honda) en een OSCO op.
Handvatverwarming (OEM) is in bestelling evenals een radiatorgrill.
Op het wensenlijstje staat nog een quick shifter maar daar ben ik een beetje huiverig voor om zelf te installeren...
Helaas heb ik nog geen foto's van de motor zoals hij nu is maar onderstaand eentje toen ze nog 'kaal' was.
Ook deze motor gebruik ik voor woon-werk verkeer maar ik wil er ook meer van gaan 'genieten'.
Toertochtjes en misschien ook wel weekendjes weg.
Reden dat ik lid ben geworden van dit forum is om van jullie te leren.
Heb al veel gelezen maar kom nog niet zo veel onderwerpen voor de XL750 tegen.
Hopelijk komt hier verandering in.
Goede groet vanuit het land van Maas en Waal.
Wellicht tot ziens!