Ik ben Henk, 53 jaar, woonachtig in het mooie Salland (import dat wel ....) en werk ruim 30 in de sales van technische oplossingen in de processindustrie.
Dan de motoren .... na mijn brommer periode kwam er een tijd niets en besloot ik in 2009 nou eindelijk mijn motorrijbewijs te gaan halen ipv met opgevoerde Zundapps te blijven rijden (daar was ik inmiddels weer me begonnen als jeugdsentiment).
In de tussentijd heb ik extreem veel verschillende motoren gehad waaronder 6 x de Honda SevenFifty (en daarnaast nog een hele rits andere merken en types). Daar is de liefde voor Honda motoren ontstaan.
Maar goed 2 jaar geleden wilde ik eindelijk eens een echt nieuwe motor kopen en de Transalp was toen nog niet uit. Dus een Vstrom gekocht. Was nooit helemaal liefde en vond m begin dit jaar tijdens wat ritten wat zwaar worden qua manouvreren. Toen maar een Honda CRF300Rally gekocht omdat ik dacht daar wel genoeg aan te hebben....Helaas, te weinig vermogen, maar wel lekker licht. Dat was mn 2e nieuwe motor met een leuke afschrijving in korte tijd. Dus op zoek naar iets ouder type om geen geld te blijven verbranden.
Gelukkig hebben we hier in Heeten een hele fijne motorzaak die meedenkt. Deze had een erg mooie Transalp staan uit 2002 met weinig km's van de eerste (Duitse) eigenaar met alle onderhoudsbonnen en TUV rapporten. Hij bood me een heel fijn bedrag voor de CRF en ik nam gisteren de Alp mee.
Vandaag al een 150 rit gedaan met stukjes zandpaden in de achterhoek en moet zeggen dat rijdt erg fijn !
Over een week of 2 nog wat exrtra dingen erop laten schroeven en banden en dan kan ik voorlopig vooruit en wellicht in de toekomst nog 1 x een nieuwe kopen, de 750
Ik rijd eigenlijk altijd alleen, lekker rustig