Even voorstellen

08 okt 2024 18:07 - 08 okt 2024 18:19 #1 door Jeffrey
Even voorstellen werd gestart door Jeffrey
Hallo!

Ik ben Jeffrey, woon in Utrecht, ik heb afgelopen zomer mijn rijbewijs gehaald, een rode Transalp uit '96 gekocht met onder het nummerbord de tekst 'Transalpclub.nl' xD

Ik heb er al samen met iemand het een en ander aan opgeknapt, en nu zit ik vooral zonder een werkend knipperlicht systeem. (vermoedelijk het relais)

Ook heb ik een berg onderdelen overgenomen van iemand. Daarvan wil ik een groot deel weer van de hand doen, dus als je iets zoekt, goeie kans dat ik het heb! Geen valbeugels, wielen :)
Ik zal vanavond nog even opzoek gaan naar de juiste plek om hier een topic voor te starten!

Zijn er nog andere mensen in of rondom Utrecht, hier op het forum?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 okt 2024 23:55 #2 door Huib@1100
Beantwoord door Huib@1100 in topic Even voorstellen
Hallo Jeffrey.

Je kan dit voorstel topic beetje zien als je eigen blog. Zet er in wat je wil, zal daar niet over modereren.

Als je wat wil verkopen kan dat hier :
transalpclub.nl/forum/vraag-aanbod-overig

12 nov 2024 22:24 - 12 nov 2024 22:26 #3 door Jeffrey
Beantwoord door Jeffrey in topic Even voorstellen
Goed, de PD06 met dat knipperlicht schakelaar had ik wel weer aan de praat gekregen!
Maar van de week toch de keus gemaakt om een andere motor te kopen in plaats van zo'n giga klusmotor. Ik woon namelijk ook al in een klus huis! :lol:

Dus nu heb ik er een RD10 bij, 4 jaar jonger maar wat een wereld van verschil! Als zo'n motor altijd netjes onderhouden is dus. Ik heb er ook 2 zijkoffers bij gekregen, en ik ben nog wel van plan om het een en ander qua uiterlijk aan te passen zoals de valbeugels + zijdragers (fluor) geel maken en de handkappen wil ik ook iets mee doen.

De DP06 gaat in de verkoop, of ik schors hem tot het voorjaar. Dat ligt eraan of er enthousiaste gekken zullen komen aanwaaien! :)
Bijlagen:

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.060 seconden