Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Tja Frank is niet de eerste de beste maar het verbaast me wel. Meestal gedragen die rubberen slangen met zo'n leeftijd zich als elastiek.Roy schreef : Dank je V-Twin, camper + motor is een hele fijne combi
Maar volgens Frank was het niet nodig en remt ie hard genoeg. Wie ben ik om de beste man tegen te spreken.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Roy schreef : Ging er overigens meer om dat stalen remleidingen te 'hard / abrupt' remmen. Thanks voor de tip!
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Helemaal mee eens maar wilde zelf niet zo 'hard' uit de hoek komen. Remsysteem van een TA van dat bouwjaar is naar moderne maatstaven zwaar achterhaald en juist het monteren van staalomvlochten remslangen geven juist net ff wat meer remkracht.Jeroen schreef :
Roy schreef : Ging er overigens meer om dat stalen remleidingen te 'hard / abrupt' remmen. Thanks voor de tip!
Vind ik een onzin opmerking, is meer een kwestie van ervaring en gevoel. Ik rijd voor werk in verschillende auto's, ook daar moet je even doorkrijgen hoe elke auto weer anders remt.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
