Inmiddels bijna 56 jaar en woonachtig onder de grote rivieren en al jaren fervent motorrijder, echter altijd op totaal andere motoren gereden.
'Verstand komt met de jaren' zeggen ze wel eens, dus na jaren een HD gereden te hebben en de laatste 5 1/2 jaar op een Triumph Bobber Black moest jet roer om vanwege rugklachten tijdens de wat langere ritten. Het moest een motor worden met meer comfort en een rechtere zit, dus afgelopen maanden veel gelezen op de diverse forums. Ik had een sterke voorkeur voor de Ténéré, maar helaas te hoge zit. Zo was er nog een heel rijtje en in dat rijtje stond ook de AT en de TA.
Na proefgereden te hebben op een TA was het snel duidelijk, dat het een TA moest worden. Hij sluit perfect aan bij hoe ik wil rijden en van plan ben om te rijden. Uiteindelijk een TA bj 2024 net over de grens particulier gekocht en afgelopen week bij de RDW geweest, de BPM betaald en het kenteken laten maken.
Tja, het is compleet anders rijden maar zo positief anders tov wat ik gewend was. Moest even wennen aan het idee van een totaal andere motor, maar afgelopen weekend al 500km comfortebel gereden .
Ik ben lid geworden om hier de ervaringen van andere te lezen en kennis op te doen....enne wie weet komen we elkaar in de toekomst tegen.
Met groet,
Stephan