Daan is nieuw, zijn RD04 wat minder :P

07 feb 2026 18:58 - 07 feb 2026 19:10 #1 door daandj
Daan is nieuw, zijn RD04 wat minder :P werd gestart door daandj
Dag allen,

Al even kleine post gedaan in het clubmotor forum, maar hierbij een introductie.

Ik ben Daan, woon in Rotterdam en ben trotse (zeeeeer trots) eigenaar van een prachtige RD04 uit 92'. Altijd binnen gestaan en 2 eigenaren gehad, weliswaar 95.000 op de teller maar ziet er nog prachtig uit. Sinds mei vorig jaar in mijn bezit, uit Duitsland gehaald en hier zonder problemen ingevoerd. Sindsdien alle bitjes en bobjes aan het vernieuwen en deze winter grondig onderhoud en schoonmaak uitgevoerd. Zit fris in de wax, nieuwe schoenen, ketting, vloeistoffen, noem t maar op. Onderhoud doe ik allemaal zelf, met een haynes en wat geknutsel kom je een heel eind. Wordt niks op bespaard en haal alles origineel, kost allemaal wat maar iedereen weet dat je hier makkelijk de 200.xxxkm mee kan aantikken dus dat is ie zeker waard. Kijk uit naar de openingsrit en ben benieuwd wat hier allemaal nog meer rijdt. Meteen ook rackless systeem gemaakt, gebaseerd op de mosko moto versie. 3000km verder en alles zit nog op z'n plek :P

Vorig jaar mooi tochtje door de alpen gereden en meteen de Somellier van boven bekeken, smaakt naar meer en kan niet wachten tot de zon weer schijnt.

Hieronder wat kiekjes

Toet toet,
Daan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2026 19:36 #2 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Daan is nieuw, zijn RD04 wat minder :P
Da’s een mooie 04 Daan B) Ik denk dat je deze kleurstelling niet veel (meer) tegen gaat komen :)

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / TA 750 ‘24 / R80G/S ‘85

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.133 seconden