Hallo Allen,
mijn naam is Bas, 38 jaar jong en sinds dit jaar ben ik in het bezit van een transalp 600 pd 10 uit '99
ik vermoed dat de motor bekend is bij de club, aangezien er transalpclub.nl op de kentekenplaat houder staat. (ben wel benieuwd naar historie mz 92 xb)
eigenlijk ben ik altijd Honda fan geweest, vroeger op de MT5, op mijn 21e een cbr600RR, die 2 jaar gereden en toen zat er tot dit jaar een gat tussen dat ik niet heb gereden. en daar moest verandering in komen.
een stemmetje in mijn hoofd heeft altijd intresse gehad in de transalp, mooie allrounder. en ik moet zeggen dat het een erg leuke motorfiets is.
de Alp die ik kocht had wel wat liefde nodig. die heb ik hem gegeven, alles is wel nagelopen en / of vervangen.. knappe hyperpro demper, en nu is het blok aan de beurt.
een poosje terug belde ik Ad op met wat vragen en uiteindelijk heb ik 2 blokken opgehaald en nog wat onderdelen, Bedankt nog Ad!
daar ben ik nu o.a. mee bezig in mijn vrije tijd.
het lijkt mij heel gaaf om bijv. de TET te gaan rijden, mooie tours te maken in het verdere buitenland, groepsritten en fijne contacten op te doen.
foto's heb ik zo niet op de pc staan, die komen wel maar hij is rood, uit 1999 omhult in heavy duty's crashbars en tassen houders.
Groeten Bas!