Hallo allemaal,
Mijn naam is Marco en rij ongeveer sinds 1994 motor. Diverse motoren gehad, meeste met 2 cylinders, zoals Harley, Ducati en BMW R. Jarenlang ook woonwerk gereden op de motor, maar de ww aftans is nu zo klein dat me pak aan en uit trekken bijna langer duurt dan fiets of auto. Woonplaats is Naarden.
Mijn vorige motor was een BMW R1150GSA en tijdens een vakantie heb ik 10 dagen op een Transalp gereden en dat deed me denken. Naast de Translap ook nog eens proefritjes op een CFMoto 800X, Multistrada v2s, Africantwin en NT1100 geprobeerd, geen slechte motoren, maar uiteindelijk toch opzoek gegaan naar een Alp.
Sinds vorig jaar in het bezit van een Transalp XL750 (2de hands gekocht). Ik wilde wat lichters en handelbaarder en dat is gelukt. Mijn doel is vooral toeren en zo af en toe wat offroad, maar dat is niet de hoofdzaak. Lekker rechtop zitten en breed stuur en rijden.
Ondertussen het nodige aan de Alp gedaan, van de week de voorveren en achterschokbreker laten vervangen door Hyperpro's. En andere zaken zoals een UpMap mapping upgrade, CruiseControl (Veridian), LSK module, mistlamppies, etc.
Verder hou ik van goed kunnen navigeren en heb nu het DMD2 7" gemonteerd met de C1 controller, dat bevalt goed, had hiervoor een Carpuride, maar met mijn telefoon en apps vaak geen verbinding en handschoenbediening (warme varianten) niet te bedienen.
See you!