Toch maar is voorstellen

07 juli 2026 15:09 #1 door Patrick
Toch maar is voorstellen werd gestart door Patrick
Ik ben Patrick, 42, getrouwd en sinds 20 mei 2026 in het bezit van een nieuwe Transalp 750 E-Clutch.

Ik heb mij aangemeld op dit forum na een leuk gesprek met een dame die op een Transalp 750 zat te wachten voor het UMCG in Groningen. Ik complimenteerde haar met de prachtige motor en vertelde dat die van mij in bestelling was.

Zij was enthousiast over dit forum en vertelde dat ze net klaar was met het aanpassen van de motor en ook die van haar man, die ook een Alp 750 had, omdat ze een reis gingen maken op IJsland.

Dus dit is mijn eerste nieuwe motor, de voorganger was een Honda African Twin xrv750, en daarvoor ook vele anderen gehad.

De motor is aangeschaft voor woon-werk (180km) en daarnaast kampeervakanties en in de vrije tijd en na werk lekker de tet terug rijden, vaak het lusje om Groningen vanaf Emmen.

Al ben ik nog geen goede offroadrijder, haha.

De motor is op de dag van ontvangst reeds wat aangepakt, omdat vallen erbij hoort heb ik de originele kappen bij voorbaat vervangen voor een set van R-Tech.

Daarnaast zijn valbeugels, een bagagerek en een topkoffer (voor woon-werk) gemonteerd, inclusief handbeschermers.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.122 seconden