even voorstellen

16 mrt 2010 15:14 #1 door lieve-anne
even voorstellen werd gestart door lieve-anne
Hoi allemaal ik ben Anne, 41 jaar moeder van 4 tieners en sinds vorig jaar in het gelukkige bezit van het motor rijbewijs. Ik ben vorig jaar gestart met een suzuki GS500E, maar snel de overstap gemaakt naar de gold wing van mijn toenmalige vriend, heb een paar droom motoren in gedachte maar heb daar helaas het geld niet voor, en omdat de nieuwste transalp nog ff ver van mijn bed is wil ik beginnen met een transalp die wel binnen mijn budget past (lees gespaarde centen).
ik hoop er snel een te vinden want de suzuki is al de deur uit maar met de zon die steeds vaker gaat schijnen krijg ik toch wel heel veel zin om te gaan motor rijden. hopelijk vind ik via deze site een leuke betaalbare transalp, en anders via tips van andere leden.

groetjes anne  :D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2010 15:33 #2 door V-Twin
Beantwoord door V-Twin in topic even voorstellen
Hallo Anne,

Welkom op het TCN forum en wellicht ook welkom als TCN lid.
Op de site van de TCN staat een lijstje (onder het item algemene techniek) waar je rekening mee kunt/moet houden bij aankoop van een motor.
Hoeven ligt vlakbij Etten-Leur en Sprundel waar Ad Mies je met raad en daad kan bijstaan bij de aanschaf en onderhoud van een TA.
Ad komt ook op het forum en je zou hem een PM kunnen sturen.

Succes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 mrt 2010 14:08 #3 door Nikotech
Beantwoord door Nikotech in topic even voorstellen

Hoi allemaal ik ben Anne, 41 jaar moeder van 4 tieners en sinds vorig jaar in het gelukkige bezit van het motor rijbewijs. Ik ben vorig jaar gestart met een suzuki GS500E, maar snel de overstap gemaakt naar de gold wing van mijn toenmalige vriend, heb een paar droom motoren in gedachte maar heb daar helaas het geld niet voor, en omdat de nieuwste transalp nog ff ver van mijn bed is wil ik beginnen met een transalp die wel binnen mijn budget past (lees gespaarde centen).
ik hoop er snel een te vinden want de suzuki is al de deur uit maar met de zon die steeds vaker gaat schijnen krijg ik toch wel heel veel zin om te gaan motor rijden. hopelijk vind ik via deze site een leuke betaalbare transalp, en anders via tips van andere leden.

groetjes anne  :D


Hé Anne hartelijk welkom hier  op het forum lees dat je een Alp zoekt.
Laat ik er nu net ééntje "over" hebben

Het is een Transalp uit 1998 dus dubbelle schijfremmen voor, stalen remleidingen, xenon verlichting, H&B kofferrek, valbeugel , progressieve vering voor en achter, prima Trial attack banden, nieuw balhoofdlager.
Heb er zelf twee jaar mee gereden toen een AT gekocht en de Alp naar mijn vrouw die heeft er nog een jaar of twee op weg en is ook overgestapt naar een AT.
Drie motoren is een beetje veel.

Hoor wel of je mogelijk intresse hebt

Zorgen moet je niet maken, zorgen moet je doen ......

Bijlage:
<< Klik op het plaatje voor mijn website.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2010 09:38 #4 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic even voorstellen
Welkom!

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2010 12:13 #5 door delange33
Beantwoord door delange33 in topic even voorstellen
Welkom op dit leuke forum en succes met de aanschaf van je Transalp! :))

Groetjes,
Marc.

Toen: 2005 Varadero/Blauw/Leo Vince
2017 Africa Twin/Zwart/Remus enzo..
Nu: CRF450 L

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.091 seconden