even voorstellen

06 apr 2010 21:53 #1 door Insignia
even voorstellen werd gestart door Insignia
hallo motor jongens en meiden

ik wil me even voorstellen Ik ben Henk en 50 jaar woon in friesland
ik heb altijd al motor willen rijden heb wel mijn rijbewijs al heel lang maar het kopen van een motor is er nog nooit van gekomen.
het leven begint bij 50 zegt men wel eens . ik heb nu besloten om een allroad te gaan kopen van honda
ik denk dat de transalp de beste optie  is voor mij
ik kan wel wat advies gebruiken en tips waar ik op moet letten als ik er een koop
ik wil graag een jonge motor kopen met niet teveel km

alvast bedankt en ik hoop snel een motor te vinden
met vriendelijke groet Henk :D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2010 22:11 #2 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic even voorstellen
Dag Henk,

Welkom op ons forum!

De beste tip? Kom halverwege Mei gewoon eens langs op de start van onze Frieslandrit, op zondag na Hemelvaart! Kun je ook direct de sfeer opsnuiven.

Voor de rest... Zoveel mensen, zoveel Transalps. De één is helemaal blij met zijn 20 jaar jonge XL600V, de ander heeft liever ééntje van na 1997 vanwege de dubbele schijfrem voor; nog een ander gaat voor de vormgeving van de XL650V (vanaf bj 2000) en als geld allemaal iets minder een rol speelt kan het nieuwste model, de XL700V ook een goede keuze zijn.

Let bij de oudere modellen (van voor 1994) op de CDI ophanging (onder het zadel op het achterspatbord). Deze twee 'kastjes' moeten liggen. Als ze 'staan' (dus op de kant), is de Honda modificatie nog niet uitgevoerd.

Voor de rest eigenlijk een probleemloze fiets. Collega- leden hebben vast nog wel een aantal tips & trics. Geef ff aan in welke 'richting je het zoekt... een oude, betrouwbare 600, of toch eerder een later model.

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 apr 2010 22:48 #3 door Insignia
Beantwoord door Insignia in topic even voorstellen
Dag Two plugs

een goede tip van je lijkt me een leuk idee om te komen naar de friesland rit
waar moet ik dan zijn
mijn voorkeur gaat wel uit naar het nieuwste model met niet te veel km

in afwachting van jou antwoord
Groeten Henk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.069 seconden