Hoi allemaal.
Mijn naam is Frans aka Monkey man alweer 47 jaar jong 26 jaar getrouwd em met 2 dochters die beide al op zichzelf wonen.
Ik woon in Schiedam en heb afgelopen dinsdag ook eindelijk een Transalp gekocht.
Ben begonnen in 1981 met motorrijden op een Suus gs450e, daarna nog Honda xl250r, xl500r, Suus gsx600f en een Yammie xtz660tenere, mmar de alp heeft altijd hoog op mijn verlanglijstje gestaan en na er vorig jaar een gehuurd te hebben op Kreta heb ik er nu toch een gekocht.
Het is een paars/grijze PD10 uit 1998 waar nog wel het een en ander aan moet gebeuren, eerste prioriteit is een andere uitlaatdemper erg roestig en lek (dus ik hou me aanbevolen als iemand wat weet, hoeft niet origineel) bijwerken roest op hitteschilden en de voorremmen lopen iets aan.
Wel zijn er ongeveer 1000 km terug een nieuwe bandenset (anakees), nieuwe kettingset en een nieuwe accu in gegaan.
Ook heb ik er nog een givi kofferset met wingrek en een druppellader bijgekregen.
Ik zal me binnenkort wel aanmelden als clublid, omdat het toch wel voordelen geeft zoals sleuteldagen, toertochtjes e.d.
Al met al toch nog een aardig verhaaltje en misschien tot ziens bij een of andere meeting o.i.d.
Zijn er trouwens nog andere (forum)leden uit de buurt van Schiedam.
Vriendelijke groet,
Frans