Gelukkig, alsnog voorstellen

27 juni 2010 00:20 #1 door Marcel T
Gelukkig, alsnog voorstellen werd gestart door Marcel T
Beste allemaal,

Mijn naam is Marcel en ik ben 27 jaar.
Anderhalve maand geleden heb ik een transalp uit 99 gekocht. Meteen dezelfde dag ben ik bij Ad langs gegaan want ik vond dat er meteen een nieuwe band op moest. Toen bleek dat er op dat moment een sleuteldag bezig was en heb ik met mijn beperkte technische vaardigheden binnen een uur mijn motor gestript en alle vloestoffen vervangen  (met hulp natuurlijk). Gezien mijn verlanglijste voor verdere verbeteringen denk ik dat ik nog minstens 2 sleuteldagen nodig heb...
De sfeer was zo leuk dat ik niet meer hoefde te overwegen om lid van TCN te worden.  Zo gezegd, zo gedaan.

Ik ben nu een klein maandje lid geloof ik en moest telkens tijd zoeken om even een stukje te tikken. Maar iets meer dan 2 weken geleden is mijn motor gestolen en wist ik niet zo goed of ik dan weer op zoek zou gaan naar een goede transalp. Een dag later moest ik voor een congres naar Denemarken en heb ik gedwongen door omstandigheden wat afstand genomen van de gebeurtenis. Daar in het mooie Denemarken heb ik veel naar motoren gekeken (het moet daar goed rijden zijn, gezien het grote aantal motoren) en bedacht dat ik in ieder geval zou moeten zoeken naar een goede vervanger.
Bij terugkomst in Nederland wachtte mij het goede nieuws dat mijn motor gevonden was (in redelijk goede staat).
Nu is het even wachten totdat de verzekeraar een schadeexpert heeft langsgestuurd en de boel gerepareerd kan worden. Dus hopelijk kan ik over een week (?) weer rijden.

Ik heb geen foto's geplaats, want heb nu alleen mijn schade gefotografeerd...

Anyway, de toertocht van vandaag stond op mijn lijstje (ik was wel wat zenuwachtig voor het onverharde), maar ik zal dus nog even moeten wachten.

Tot binnenkort,

Marcel 

Be careful whose advice you buy, but, be patient with those who supply it - Mary Schmich

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2010 10:57 #2 door Pervect
Beantwoord door Pervect in topic Gelukkig, alsnog voorstellen
Gefeliciteerd met je aankoop / balen dattie gestolen werd / gelukkig dattie terug gevonden is!

Hopen dat de schade meevalt, en dat de verzekering doet waar die voor bedoeld is....

Denk dat je er heel veel kilometers met veel plezier op kunt maken, die van mij (ook een '99er) is inmiddels de 80k voorbij, en still going strong!

Jan

TA '99 / RVS remleidingen / RVS valbeugels / GIVI Wingrack / Laser ProDuro / Handvatverwarming / Alarmverlichting / Viking seat / Garmin 2610 in Touratech houder / Loobman kettingsmeersysteem / Heidenau K60 banden

You only need two tools in life: WD40 & DUCT tape. If it doesn't move...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juni 2010 14:22 #3 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic Gelukkig, alsnog voorstellen
Hoi Marcel,

Proviciat met het goede nieuws en uiteraard welkom bij de Transalp Club Nederland. Wees niet getreurd, er komen dit jaar nog héél veel mooie toertochten en evenementen op ons af. Volop mogelijkheden dus om je lidmaatschap te verzilveren!

Veel plezier,

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.109 seconden