Hallo,
Net nieuw aangemeld als gebruiker en lid van deze club.
Pas een XRV 750 aangeschaft, uit 1993. Na wat getwijffel tussen een XTZ 750 of een XRV 750 toch besloten om de Honda te kiezen. Ondanks dat ik wel een Yamaha rijder ben, heb nog een XJR 1300 staan voor de snelle tourritten en een XTZ 660 maar die gaat de verkoop in door de aanschaf van de XRV.
Ik heb heel wat motoren gehad, van buikschuivers tot off-roads, maar eigelijk is dit pas m'n 4e Honda, ik heb hiervoor eerder een VFR en CBR en een blauwe maandag een Shadow gereden, op zich niks mis mee maar ik vond Honda altijd wat neutrale motoren, weinig karakter hebben. Ok ik schop vast tegen schenen, maar motoren blijft toch een persoonlijk ding, dus heeft geen zin om daarover te discusseren....
Maar ik heb dus nu een dikke All-Road voor naast m'n XJR, het beesie heeft ruim 42000 km op de klok staan, ik heb hem particulier gekocht. Hij staat hier overigens nog op de site als te koop aangeboden (zwart/grijs). En mooiere foto's kan ik er dus niet van maken...
De reden dat ik me voor deze club heb aangemeld is niet voor de tourritten of clubmeetings, ten eerste heb ik daar geen tijd voor en daarnaast is dat groepsgebeuren niet mijn ding. Maar uiteraard is het delen van kennis wel erg handig, en ik wil graag een centje bijdragen aan de instandhouding van deze club vandaar mijn lidmaatschap.
Ik wens een ieder een goed motorseizoen toe en hou vooral de glimmende kant boven.
Mvrgr.
Martin