Voorstellen

22 sept 2010 00:33 #1 door Simon
Voorstellen werd gestart door Simon
Hee allemaal,
ik ben nu toch al een tijd lid maar was nog niet toegekomen aan het netjes voorstellen. Mijn naam is Simon, ik woon in Amsterdam en ben 23 jaar (waarom klinkt zoiets toch altijd als contactadvertentie..). Ik rijd op een Africa Twin RD07 in de natuurlijk allermooiste kleurstelling paars-groen met gouden vlammen! Ik kocht hem in juni 2 dagen nadat ik mijn rijbewijs had gehaald en heb sinds dien 8000km beter kennis kunnen maken en hij bevalt uitstekend. Lekker mee door Frankrijk gereden vol bepakking en de vriendin achterop. Een aantal van jullie zal ik komende zondag op de V-BAT wel zien en later tijdens andere ritten hopelijk nog een boel meer!

Groeten, Simon

p.s. Mocht iemand een db-killer voor een BSM Future einddemper rond hebben slingeren, je weet me te vinden  ;)
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2010 13:50 #2 door Albert-Jan Koers
Beantwoord door Albert-Jan Koers in topic Voorstellen
kom de eesrste woensdag van oktober langs op de Jelmar, leer je nog meer gekken kennen  ;D

we zijn plezierig.

voor de ligplaats zie SCW.(ander topic)

A-J.K

Durf risico te nemen. Blijven doen wat je nu doet en altijd die ultieme droom dromen is leuk maar...... die droom proberen te verwezelijken is lef hebben en leven!

Rijdt op een Africa Twin uit 2002 rond met TRIPY en ZUMO 390 .

Maak van je Hobby je werk en je hebt geen Hobby meer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2010 01:37 #3 door Timy
Beantwoord door Timy in topic Voorstellen
Welkom, mooie motor en mooie kleurstelling!!!! (kijkt nu naar buiten en ziet hetzelfde  :angel:)
Inmiddels 2 jaar verder en ik ben er nog gelukkig mee tis echt een offroadkleur vind ik!


Liberté - Egalité - Fraternité

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2010 09:48 #4 door Simon
Beantwoord door Simon in topic Voorstellen
Shit Timy, nu kan ik als het zondag niet goed gaat de kleurstelling niet meer de schuld geven  ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2010 11:29 #5 door Timy
Beantwoord door Timy in topic Voorstellen
;D Oeps! Aaah, gewoon rubber in het blubber houden. Komt vast goed  ;)

Liberté - Egalité - Fraternité

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.067 seconden