Hoe lang duurt het om lid te worden?

27 jan 2011 12:58 #1 door voorstad
Hoe lang duurt het om lid te worden? werd gestart door voorstad
Na een tijdje mee-lezen besloten om lid te worden. Voornamelijk om ervaringen uit te wisselen en voor de technische ondersteuning (PD10 - 1997).

Nu is mijn vraag hoe lang het normaal gesproken duurt om lid te worden. Twee dagen geleden heb ik mij aangemeld en kreeg een auto-responder: "..Je krijgt van de ledenadministratie een e-mailbericht met daarbij een machtigingsformulier: nadat dat formulier bij ons terug is, ontvang je je ledenpasje en eventueel nog beschikbare oude Transalpers...."

Is dit een handmatige email of een automatisch gegenereerde email? Ik heb tot nu toe namenlijk nog geen email ontvangen. Dit om te voorkomen dat deze mail wellicht in de SPAM prullenbak terecht gekomen is. Als het een handmatige actie is: geen probleem als dit even duurt.

2009 - 2022: XL600v uit ' 97 en van 30k naar 180k gereden.
2022 - heden: XT660z uit '11 met 40k op de teller.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2011 13:24 #2 door Forum Admin
Beantwoord door Forum Admin in topic Hoe lang duurt het om lid te worden?
Je moet wachten tot Jan van den Berg van de TCN Ledenadministratie contact met je opneemt;
dat kan af en toe wat langer duren. Ook Jan heeft een eigen zaak te runnen.


Maar dat is alleen voor de contributie; Forum staat hier grotendeels los van.

In de eerste bevestigingsmail heb je al een lidnummer ontvangen; dit kun je al invullen
in je forumprofiel zodat wij Forumbeheerders je kunnen "upgraden" naar TCN lid (op het Forum)
zie http://www.honda-allroad.nl/forum/index.php?topic=114.0

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 jan 2011 13:48 #3 door voorstad
Beantwoord door voorstad in topic Hoe lang duurt het om lid te worden?
Hoi Danny, dat "upgraden" op het forum heb ik ook eergister gedaan (Ik heb m'n lidnummer bij het profiel ingevuld en m'n groepslidmaatschap staat op "Wachtend op goedkeuring".). Aangezien ik daar ook geen verdere reactie op kreeg, ging ik ervan uit dat ik eerst het ledenadministratiedeel had moeten vervolmaken.


2009 - 2022: XL600v uit ' 97 en van 30k naar 180k gereden.
2022 - heden: XT660z uit '11 met 40k op de teller.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.060 seconden