The-Staffman FF voorstellen

03 feb 2011 14:32 #1 door Dero-Ryder
The-Staffman FF voorstellen werd gestart door Dero-Ryder
Beste Motor fans, in dit geval ook specifiek VARADERO rijders; ;) Bij deze wilde ik mij hier ook FF officieel voorstellen.  Sinds bijna 2 weken heb ik ook een Varadero, en moet zeggen tot nu toe de fijnste motor waar ik mee gereden heb! 8)  Wat heb ik eerst gehad?  1: Yamaha DT 400.  2: Honda CB750 K7.  Yamaha Genesis 1100.  Suzuki Burgman 250.  Honda Goldwing GL 1100 Aspencade.  En dan nu de Varadero.  Hier ook alvast een link voor wat foto's van mijn Dero:  picasaweb.google.com/revoc05/Varadero?au...C_AE&feat=directlink

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2011 16:18 #2 door borburg
Beantwoord door borburg in topic The-Staffman FF voorstellen
Ik vind de motor er goed uit zien en wens je veel veilige km toe het lijkt wel een corbin zadel zo te zien op de foto.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2011 17:19 #3 door Dero-Ryder
Beantwoord door Dero-Ryder in topic The-Staffman FF voorstellen

Ik vind de motor er goed uit zien en wens je veel veilige km toe het lijkt wel een corbin zadel zo te zien op de foto.


Ja dat klopt, is een Corbin, de vorige eigenaar had verschillende dingen extra gemaakt, BV de middenbok, extra sterke veer achter, en de valbeugel, en ook nog pas de ketting en tandwielen vernieuwd, en bij de dealer kreeg ik ook nog een grote beurt bij de aankoop....  Hij rijdt echt perfect, en heeft ook pas 41000km gereden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 feb 2011 18:24 #4 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic The-Staffman FF voorstellen
Welkom op het forum en gefeliciteerd met je Dero.
Weinig km's voor een 99 er en ziet er prima uit.

Misschien tot ziens op een van onze clubritten in dit  jubileumjaar

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.081 seconden