voorstellen en een paar vraagjes

11 feb 2011 17:22 #1 door Kirerev
voorstellen en een paar vraagjes werd gestart door Kirerev
Hallo ik ben erik en woonachtig in uithoorn.
Heb enkele maanden geleden mijn motorrijbewijs gehaald en was van plan een motor te gaan kopen, maar helaas begon het toen te sneeuwen. Heb veel op internet gezocht naar allroad motoren en ben tot de conclusie gekomen dat ik een transalp 600 of 650 wil kopen. het enige probleem dat ik heb is dat ik eigenlijk nul komma nul verstand heb van motoren. Dus was van plan (nadat ik allerlei horror verhalen over tweedehands motoren had gelezen) om me motor te laten te laten keuren voordat ik hem koop. Daarom is mijn vraag waar ik het beste een transalp kan laten keuren?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2011 18:31 #2 door jasper08
Beantwoord door jasper08 in topic voorstellen en een paar vraagjes
Denk het RDW?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2011 18:40 #3 door jeroen emke
Beantwoord door jeroen emke in topic voorstellen en een paar vraagjes

Hallo ik ben erik en woonachtig in uithoorn.
Heb enkele maanden geleden mijn motorrijbewijs gehaald en was van plan een motor te gaan kopen, maar helaas begon het toen te sneeuwen. Heb veel op internet gezocht naar allroad motoren en ben tot de conclusie gekomen dat ik een transalp 600 of 650 wil kopen. het enige probleem dat ik heb is dat ik eigenlijk nul komma nul verstand heb van motoren. Dus was van plan (nadat ik allerlei horror verhalen over tweedehands motoren had gelezen) om me motor te laten te laten keuren voordat ik hem koop. Daarom is mijn vraag waar ik het beste een transalp kan laten keuren?

hier b.v. www.erikvanlent.nl/

still no angel found who flies at the same speed

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 feb 2011 18:44 #4 door Marcel T
Beantwoord door Marcel T in topic voorstellen en een paar vraagjes
Heb zelf (1) goede ervaring met http://www.erikvanlent.nl .

Probeer eerst een aantal keer proefritten te maken zodat je wat vergelijkingsmateriaal hebt.

Kijk verder eens op de intropagina. O.a. naar: http://www.transalpclub.nl/site/index.php?option=com_content&view=article&id=59:aankooptips&catid=31:algemene-techniek&Itemid=46

Be careful whose advice you buy, but, be patient with those who supply it - Mary Schmich

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2011 17:45 #5 door Kirerev
Beantwoord door Kirerev in topic voorstellen en een paar vraagjes
bedankt voor de tips.
Heb toch me twijfels gekregen of een keuring het geld wel waard is aangezien ik een transalp van rond de 3000 euro wil kopen en een keuring 160 euro kost.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2011 18:28 #6 door Neet
Beantwoord door Neet in topic voorstellen en een paar vraagjes
Je hebt in ieder geval een clublid in de buurt, moi, in Amstelveen.
Wie weet kan ik je een keer ergens mee helpen.

Gr. Neet

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 feb 2011 15:50 #7 door Kirerev
Beantwoord door Kirerev in topic voorstellen en een paar vraagjes
heb vandaag op een 650 en vorige week op een 600 een proefritje gemaakt en ze bevielen me eigenlijk alle 2 wel. 1 ding is me wel duidelijk geworden en dat is dat ik een verhoogde ruit op me toekomstige motor wil en een valbeugel omdat dit me eerste motor word. nu vraag ik me af hoeveel dat ongeveer gaat kosten ik heb een ff gegoogled en schat een verhoogde ruit op 80 euro en valbeugels op zo'n 150 euro klopt dit?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2011 14:29 #8 door hcm
Beantwoord door hcm in topic voorstellen en een paar vraagjes
Het maakt wel verschil welk merk en of je nieuw of gebruikt zoekt, maar vijf zes tienjes voor een gebruikt ruitje is vrij normaal. Voor de beugel moet je wel ff goed opletten want veel beugels passen minder goed dan je zult denken. Veel suc6 

lid sinds 19-04-2004
en toeruitzetter TCN


Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2011 22:22 #9 door Kirerev
Beantwoord door Kirerev in topic voorstellen en een paar vraagjes
Heb vandaag me blauwe transalp uit 2004 opgehaald in Vriezenveen (bij Berry). Zal aankomende weekend proberen een foto te posten.
Er zitten al een topkoffer en een verhoogde ruit op. nu wil ik er verstralers op gaan zetten, maar vroeg me af of je die ergens aan vast kan maken of moeten die op een valbeugel gemonteerd worden? en is het makkelijk om ze aan te sluiten?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.075 seconden