nieuw op het forum

09 apr 2011 12:34 #1 door LadyHeather
nieuw op het forum werd gestart door LadyHeather
2 weken geleden m'n motor rijbewijs gehaald en vorige week meteen een mooie TA uit 92 gekocht :)
Bijlage:

Ik ben er echt super blij mee! Ik vond de TA al heerlijk rijden bij de proefrit maar bij iedere rit die ik maak geniet ik er nog meer van. Volgens mij hebben wij samen een lang en gelukkig leven voor de boeg ;) Aan mij zal het iig niet liggen. Ik heb nog niet zoveel ervaring met onderhoud enzo maar ik ben hier lekker veel aan het lezen (heel informatief)!  ;D Heb ook meteen het Haynes boek gedownload (bij een tijdelijk gebrek aan geld ;) ) om in te lezen en zit op "les" bij mn vriend, haha.

De eerste wens die ik heb voor mn TA zijn valbeugels. Zeker na het lezen van de all en off road verhalen hier en het zien van de foto's lijkt het me echt super om dat te leren (denk dat ik daar wel wat instructie bij nodig heb ;) ) maar dan zijn valbeugels volgens mij geen overbodige luxe...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2011 15:37 #2 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic nieuw op het forum
Welkom op het forum en gefeliciteerd met je aanwinst.
Nu nog even lid worden, dan is de boel helemaal compleet. :angel:
We zien je graag bij een van onze ritten.

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

09 apr 2011 17:28 #3 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic nieuw op het forum
Welkom hier  :D  en veel plezier en fijne kms gewenst met jouw Transalp. Mooie uitvoering is dit  8)  Deze kleurstelling kom je niet zo heel vaak tegen.

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / TA 750 ‘24 / R80G/S ‘85

09 apr 2011 21:57 #4 door Hans Schaap
Beantwoord door Hans Schaap in topic nieuw op het forum
Welkom

En heel veel plezier met de motor.
Lid worden = gezellige mooie ritten en......
Binnenkort een Allroadcursus daarmee heb je je lidmaatschap er voor de eerste paar jaar al uit.
En nog veel meer jubileum plezier.

Groet Marie Louise & Hans

10 apr 2011 10:07 #5 door LadyHeather
Beantwoord door LadyHeather in topic nieuw op het forum
Bedankt voor jullie reacties!

Wat betreft de kleur: ik was meteen een beetje verliefd toen ik deze motor zag. Natuurlijk omdat de TA er nog zo netjes uitzag maar ook wel een beetje vanwege de mooie kleurstelling :)

Ik denk er idd over om lid te worden (en een allroad trainig klinkt helemaal goed) ik ga alleen binnenkort 4 maanden naar het buitenland dus ik wacht denk ik nog even... Ik vroeg me nog af, hoe zijn de leeftijden ongeveer overdeeld over de leden?

10 apr 2011 12:59 #6 door LadyHeather
ja, ik denk ook dat is nog maar even verhard blijf rijden ;) beter voor mn hart... (wil sowieso mn TA  eerst nog wat beter leren kennen :) )

Leeftijd is natuurlijk niet zo heel erg belangrijk maar ik was gewoon nieuwsgierig! Haha vind het wel leuk om te horen dat de vrouwen actief zijn ;)

11 apr 2011 12:46 #7 door Jan-Willem
Beantwoord door Jan-Willem in topic nieuw op het forum
Welkom, en veel plezier ermee. Lees dat je uit Amsterdam komt? Zijn ze bij het dieven gilde nogal in trek verneem ik hier geregeld, dus het mooiste is als je m binnen kunt zetten. Verder veel plezier ermee! komt zeker goed

11 apr 2011 13:57 #8 door LadyHeather
Woon idd in Amsterdam. Helaas zit binnen zetten er op dit moment niet in... Wil de motor iig graag ergens aan vast zetten maar de geschikte paaltjes zijn allemaal al bezet dus ik ben nog op zoek. "gelukkig" staan er genoeg duurdere motoren bij mij in de buurt op dezelfde manier op straat, misschien helpt dat. En ik heb een oude, lelijke hoes ;)

11 apr 2011 14:02 #9 door Plukidu
Beantwoord door Plukidu in topic nieuw op het forum
Hoi Heather,

welkom!

Mocht je zin hebben: 13, 14 en 15 mei is het ladiesweekend en er zijn nog plaatsen over!  ;)
http://www.transalpclub.nl/site/index.php?option=com_content&view=article&id=48&Itemid=89

groetjes van Jessica

Natuurlijk moet je een man nemen zoals hij is. Maar je moet hem niet zo laten.

11 apr 2011 14:05 #10 door LadyHeather

Hoi Heather,

welkom!

Mocht je zin hebben: 13, 14 en 15 mei is het ladiesweekend en er zijn nog plaatsen over!  ;)
http://www.transalpclub.nl/site/index.php?option=com_content&view=article&id=48&Itemid=89

groetjes van Jessica

Jessica, bedankt dat je me erop attendeert, helaas moet ik dat weekend werken dus kan ik niet mee (maar heb er wel over gedacht). Misschien de volgende keer!

11 apr 2011 14:20 #11 door Plukidu
Jammer!

Je mag als introducee ook een keer met een lid mee om een clubrit te rijden, dus als je daar gebruik van wilt maken kun je gewoon een keer meerijden.

Verder is er ergens in juni een open clubrit, mocht je dan nog in het land zijn.

Kun je gelijk een beetje kijken of de leeftijdsverdeling van Danny een beetje klopt
(hoe oud/ jong ben je zelf eigenlijk?)!  ;)

11 apr 2011 14:39 #12 door LadyHeather
Oh ja dat lijkt me wel leuk. Denk wel dat het volgend jaar wordt alleen... ga eind mei weg en kom pas eind september weer terug. Weet niet of er daarna nog veel dingen georganiseerd worden?

Ik ben overigens 26.

11 apr 2011 14:46 #13 door Plukidu
Op 30 oktober is er nog een rit en de laatste dit jaar is 19 november.

Dus je hebt nog tijd genoeg om dat te overwegen!  :)

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.305 seconden