nieuw op het forum

09 apr 2011 12:34 #1 door LadyHeather
nieuw op het forum werd gestart door LadyHeather
2 weken geleden m'n motor rijbewijs gehaald en vorige week meteen een mooie TA uit 92 gekocht :)
Bijlage:

Ik ben er echt super blij mee! Ik vond de TA al heerlijk rijden bij de proefrit maar bij iedere rit die ik maak geniet ik er nog meer van. Volgens mij hebben wij samen een lang en gelukkig leven voor de boeg ;) Aan mij zal het iig niet liggen. Ik heb nog niet zoveel ervaring met onderhoud enzo maar ik ben hier lekker veel aan het lezen (heel informatief)!  ;D Heb ook meteen het Haynes boek gedownload (bij een tijdelijk gebrek aan geld ;) ) om in te lezen en zit op "les" bij mn vriend, haha.

De eerste wens die ik heb voor mn TA zijn valbeugels. Zeker na het lezen van de all en off road verhalen hier en het zien van de foto's lijkt het me echt super om dat te leren (denk dat ik daar wel wat instructie bij nodig heb ;) ) maar dan zijn valbeugels volgens mij geen overbodige luxe...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2011 15:37 #2 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic nieuw op het forum
Welkom op het forum en gefeliciteerd met je aanwinst.
Nu nog even lid worden, dan is de boel helemaal compleet. :angel:
We zien je graag bij een van onze ritten.

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

09 apr 2011 17:28 #3 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic nieuw op het forum
Welkom hier  :D  en veel plezier en fijne kms gewenst met jouw Transalp. Mooie uitvoering is dit  8)  Deze kleurstelling kom je niet zo heel vaak tegen.

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / TA 750 ‘24 / R80G/S ‘85

09 apr 2011 21:57 #4 door Hans Schaap
Beantwoord door Hans Schaap in topic nieuw op het forum
Welkom

En heel veel plezier met de motor.
Lid worden = gezellige mooie ritten en......
Binnenkort een Allroadcursus daarmee heb je je lidmaatschap er voor de eerste paar jaar al uit.