Leuk, een Transalp forum, nieuwe TA rijder stelt zich voor.

25 aug 2011 05:51 - 08 mei 2012 10:04 #1 door Roycooo
Hallo allemaal,

Na 11 jaar motorloos te zijn geweest, heb ik dan nu een transalp gekocht uit 1994.

Tja, 11 jaar geleden ben ik dus gestopt met rijden omdat ik motorrijden en "kers vers vaderschap" niet zo'n goede combi vond. Ik was fanatiek motorrijder toendertijd en maakte meer km met de motor dan met mijn auto.

Nu mijn huidige partner net haar A rijbewijs heeft gehaald en we een motor voor haar hebben gevonden (diversion 600) begon het bij mij natuurlijk ook weer te kriebelen.

Omdat ik een totaal andere motor wilde dan dat ik voorheen altijd gehad heb, ben ik bij een TA uitgekomen, van "vroeger" kon ik me nog herinneren dat iedereen zo enthousiast was over de rijeigenschappen en handling, nou dat wil ik dus wel eens proberen. Ook handig om er na 11 jaar weer wat in te komen.

Groet Roy.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2011 07:14 #2 door Two Plugs
Hoi Roy,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst... Nu kan het lidmaatschap van de Transalp Club Nederland natuurlijk niet meer uitblijven!

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2011 12:32 #3 door Roycooo
Dankje.

Nou weet je, ik ben eigenlijk niet zo'n clubmens.....dus denk niet dat ik lid ga worden. Tuurlijk begrijp ik dat dit forum mede mogelijk wordt gemaakt door  de club.....

Ik ga eerst nog wat lezen hier......

Groet Roy.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2011 12:55 #4 door Huib@1100
Volgens mij heb je voldoende ervaring met forums  ;)

Mocht je sfeer willen proeven kan je een blik komen werpen op 10 of 11 sept

www.ronostrand.nl/nl/meer-informatie/plattegrond.html

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2011 15:05 #5 door Roycooo
Hey, bedankt voor de uitnodiging, wellicht ben ik in de buurt.

Groetjes Roy.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2011 16:04 #6 door Two Plugs

Dankje.

Nou weet je, ik ben eigenlijk niet zo'n clubmens.....dus denk niet dat ik lid ga worden. Tuurlijk begrijp ik dat dit forum mede mogelijk wordt gemaakt door  de club.....

Ik ga eerst nog wat lezen hier......

Groet Roy.


Kijk, dan is de TCN dé club voor jou! Want wij doen namelijk toertochten etc op individuele basis... En vooral... Vrijwillige basis. Deelname aan activiteiten is niet verplicht. Gebruik maken van inkoopacties is niet verplicht. Gebruik maken van tot 15% korting bij clubdealers op onderhoud, (motor)kleding en accesoires is niet verplicht. Het lezen van een fantastisch clubmagazine 'De Transalper' is niet verplicht...  ;D

En bovendien... als je geen clubmens zou zijn, had je je hier ook niet geintroduceerd...  ;D

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2011 16:13 #7 door Fred
En dat alles voor het luttele bedrag van 25 euro per jaar.

Welkom bij de club.

Fred, voor sommigen beter bekend als de Puutholder  ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2011 12:11 #8 door Roycooo
Jaja, ik begrijp het.......ik denk erover na, voorlopig blijf ik nog rondzwerven over het forum. Althans in het Transalp forum gedeelte  ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2011 13:04 #9 door Hans Schaap
Welkom Roy

Het zou leuk zijn om je eens een keer te zien bij één van de ritten of tijdens het NTT.
Je partner is met haar motor natuurlijk ook van harte welkom.
Binnen de club zijn er veel rijdende vrouwen met hun eigen Ladiesweekend.
En zoals TwoPLuggs al aangeeft, alles op basis van wat jezelf prettig vindt en met respect naar elkaar.
We vormen een gezellige club waar nieuwe mensen een hartelijk welkom vinden.

Wellicht tot snel,

Groet Hans & Marie-Louise

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2012 10:06 #10 door Roycooo
Voor de actieve oplettende forumlezer, ik ga mijn TA gewoon houden.

Dus wie weet, wordt ik ook nog wel een keertje lid vd club  8)

Grtjs Roy.

(Hij staat nog op MP omdat ik er adv kosten voor betaald heb, biedingen zijn toch niet serieus en voor 1000 euro, gebruik ik 'm liever zelf  om wat zand en modderpaden te leren nemen  ;)).

Dus wie weet tot snel  ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2012 10:34 #11 door Oldtimer
Die 25 euro had je dus beter kunnen besteden aan een lidmaatschap  8)

En maak je geen zorgen over de waarde van je Alp. Die blijft nog wel een tijdje hetzelfde.
Over een paar jaar worden ze zelfs duurder omdat het collector items worden. ;)

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2012 11:52 #12 door Sandra

Hallo allemaal,

Na 11 jaar motorloos te zijn geweest, heb ik dan nu een transalp gekocht uit 1994.

Tja, 11 jaar geleden ben ik dus gestopt met rijden omdat ik motorrijden en "kers vers vaderschap" niet zo'n goede combi vond. Ik was fanatiek motorrijder toendertijd en maakte meer km met de motor dan met mijn auto.

Nu mijn huidige partner net haar A rijbewijs heeft gehaald en we een motor voor haar hebben gevonden (diversion 600) begon het bij mij natuurlijk ook weer te kriebelen.

Omdat ik een totaal andere motor wilde dan dat ik voorheen altijd gehad heb, ben ik bij een TA uitgekomen, van "vroeger" kon ik me nog herinneren dat iedereen zo enthousiast was over de rijeigenschappen en handling, nou dat wil ik dus wel eens proberen. Ook handig om er na 11 jaar weer wat in te komen.

Groet Roy.

Hallo,
Welkom hier!
Ben wel benieuwd naar die motor van vroeger die heeel wat anders was dan jou transalp van nu...

http://img684.imageshack.us[img] img684.imageshack.us

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2012 12:59 #13 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Leuk, een Transalp forum, nieuwe TA rijder stelt zich voor.
Goeije beslissing Roy om de Transalp te houden  8)

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.086 seconden