Nieuw op dit forum

28 mrt 2009 18:06 #1 door Goobi
Nieuw op dit forum werd gestart door Goobi
Hoi,

Alhoewel ik meestal op Motor-Forum.nl rondkijk wil ik me hier toch ook even aanmelden en voorstellen als nieuwe Transalp-rijder. Mijn naam is Geert-Jan, 52 jaar en ik woon in Nieuwegein. In 2007 heb ik mijn motorrijbewijs gehaald :D. Veel te laat natuurlijk maar er waren nu eenmaal andere prioriteiten. Na een seizoen huur- en leenmotoren proberen kwam ik (via een Suzuki V-Strom) op een Transalp 650 terecht en ik was na een proefrit meteen verkocht. Sinds begin deze maand dus de trotse bezitter van een Transalp uit 2002 met ruim 18.000 km op de teller. Ziet er verder nog prima uit en heeft een middenbok, valbeugels, 12V aansluiting, Scott-oiler, verwarmde handvaten en een verhoogd windscherm. Helemaal compleet! Voor een paar euri kreeg ik die topkoffer er ook nog bij.

Bijlage:

Bijlage:

Bijlage:

Bijlage:

Verder ben ik veel bezig met het uitzetten van routes voor Tomtom. Hiervoor gebruik ik het programma Tyre. Voor de Tomtom (GO 710) heb ik een RAM Mount gekocht bij www.mountguys.com en die bevalt prima. Alleen even opletten als het gaat regenen. :P

Bijlage:

Bijlage:

Groet,

GJ

Transalp XL650V (2002) > Transalp XL700VA (2008) > Africa Twin CRF 1000L DCT (2019)
YouTube: bit.ly/36NiKLy

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2009 18:58 #2 door delange33
Beantwoord door delange33 in topic Nieuw op dit forum
Hi Geert-Jan, welkom op dit gezellige forum. Mooie alp!!

Veel rijplezier, en tot ziens op een van de vele toertochten die via dit forum worden georganiseerd! ;)

Toen: 2005 Varadero/Blauw/Leo Vince
2017 Africa Twin/Zwart/Remus enzo..
Nu: CRF450 L

28 mrt 2009 19:05 #3 door Sjoerd
Beantwoord door Sjoerd in topic Nieuw op dit forum

en tot ziens op een van de vele toertochten die via dit forum worden georganiseerd! ;)

Toertochten van de Transalp Club Nederland. G.J. Heb je een lidmaatschap al overwogen???

xl 600 v '95
xl 1000 v '01
kle 650 '10
Toch wéér een kle 650 '10

30 mrt 2009 18:55 #4 door Goobi
Beantwoord door Goobi in topic Nieuw op dit forum

Toertochten van de Transalp Club Nederland. G.J. Heb je een lidmaatschap al overwogen???

Mwa, wel aan gedacht ja maar ik ben niet zo'n clubmens en heb in het weekend vaak andere verplichtingen zodat de toertochten er dan niet van komen. Voorlopig houd ik het even bij het forum.
Op de beurs wel de clubstand bezocht en erg hartelijk ontvangen. Dat was leuk.

Groet,

GJ

Transalp XL650V (2002) > Transalp XL700VA (2008) > Africa Twin CRF 1000L DCT (2019)
YouTube: bit.ly/36NiKLy

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.116 seconden