even voorstellen!

10 okt 2011 20:33 #1 door Merlijn
even voorstellen! werd gestart door Merlijn
Hallo iedereen,

ik wil me even voorstellen als nieuwe hier.
Ben Merlijn en kom uit IJmuiden. Rijdt, net als mijn vrouw al jaren motor op een Yamaha XT 600 en een Africa Twin uit 93.
Sinds kort eindelijk een Honda XLV 750 met rood blok kunnen aanschaffen. Gelijk op onderdelen jacht want mijn blok liep al in de soep op weg naar huis na de aankoop. Ander blok is er al wel net als andere delen. Mijn schoonvader heeft ook een XLV 750 dus kunnen we delen met de spare parts.

tot horens!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2011 22:01 #2 door Edxrv
Beantwoord door Edxrv in topic even voorstellen!
Hoi welkom! Ben trotse xrv bezitter (regio Emmen) sinds deze zomer. Daarvoor varadero.
Voor mij is de xrv het ideale gemiddelde, ik heb geen tijd en plaats voor 2 motoren.
Ik heb ook wel aan een xlv gedacht. In Duitsland zijn ze (ook zwarte) wel eens te koop via ebay.
Waarom loopt een xlv in de soep? Koeling? Ontsteking?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2011 20:12 #3 door PH-ADW
Beantwoord door PH-ADW in topic even voorstellen!
Welkom bij de club !  veel succes met oplappen van de XLV  (  fotoverslag op het forum ??  ;)  ) 
Mooi om te lezen dat zo'n motor bij een liefhebber terecht komt en niet op de sloop...

tot ziens bij een SCW avondje ?   

grt,
Anko.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 nov 2011 00:01 #4 door Zoonlief
Beantwoord door Zoonlief in topic even voorstellen!
Welkom tot de TCN

en tot een keer bij de SCW zodra ik me rijbewijs heb of als ik een keer met men ouders mee hobbel:angel:

tevens ben ik ook bezig geweest met opknappen van mijn brommert deze is hieronder te vinden,
http://www.transalpclub.nl/forum/index.php?topic=7097.msg70395#new

MvG,
Zoonlief

Realiteit is de illusie die ontstaat bij gebrek aan alcohol.

Het staat geschreven en gedrukt ge mot krabben waar het jukt.

God schiep mensen en dieren. Behalve politie en officieren. Deze creaturen, schiep de duvel in zijn vrije uren!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.202 seconden