Hallo allemaal,
Ik wil mij graag als nieuw Transalpclub-lid aan jullie voorstellen.
Mijn naam is Erwin Palmers, 46 jaar en woonachtig in Heemskerk met mijn vrouw (ook Honda rijdster -> DN-01).
OP de motorbeurs bij jullie stand ingeschreven, omdat ik sinds vorig jaar in het bezit ben van een mooie Transalp.
Daarvoor reed ik een Yamaha TDM850 en daarvoor een Honda NTV650, dat was mijn eerste motor. heb spijt dat ik de Transalp niet eerder gekocht heb, rijdt stukken lekkerder dan de TDM.
Ik rij dagelijks met de motor naar mijn werk in Amsterdam (en zolang het winterweer het toestaat) en soms ook een tourtochtje. Vorig jaar met collega's en kennissen een eigen tourtochtje georganiseerd (rondje IJsselmeer). Helaas zitten daar nog geen toekomstige clubleden bij, maar wie weet.....
Naast motorrijden heb ik nog een hobby, het rijden in mijn oldtimers. De Volvo 245 uit 1977 is voor dagelijks gebruik en de Volvo 144 is voor de mooie dagen en oldtimer show's. Beide auto's worden door mijzelf onderhouden. Tevens organiseer ik samen met het enkele winkeliers hier in Heemskerk een oldtimer show in ons centrum komende 20 mei.
Maar goed, dat was wel weer even voldoende info over mijzelf, ik ben benieuwd welke leden in de buurt van Heemskerk wonen?
Groet,
Erwin