Weer een nieuwe TransAlp Rijder!

25 juli 2013 17:12 #1 door egopro
Weer een nieuwe TransAlp Rijder! werd gestart door egopro
Nou aangezien ik al 2 posts heb op het forum is het nu tijd om mezelf even voor te stellen,

Ik ben Jasper en heb vorige maand mijn motorrijbewijs gehaald. Ik ben 35 dus het is nog net geen midlife crisis. (....toch?) Al snel op zoek gegaan naar een Transalp omdat me dit een leuke motor lijkt om mee te beginnen en misschien wel te blijven rijden.
Ben bij eentje wezen kijken en daar weer verdrietig weggegaan, de tweede die ik ging kijken was liefde op het eerste gezicht. Proefritje gemaakt, meegenomen en uiteraard begonnen toen de kosten pas, nieuwe banden erop want de oude waren vierkant geworden (wat een verschil zeg!!), een ditje een datje, motorkleding (ook voor vriendin als bijrijder).

Maar nu kan het dan echt beginnen, genieten van het mooie weer en lekker toeren! Er is nu dus een Transalp minder in Alkmaar en eentje meer in Utrecht :)

Gr. Jasper


It's not the fall that kills you, it's the sudden stop at the end!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2013 18:33 #2 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Weer een nieuwe TransAlp Rijder!
Welkom hier Jasper  :). Veel fijne kms gewenst met die mooie rooije  8)

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2013 19:05 #3 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic Weer een nieuwe TransAlp Rijder!
Mooi rood is niet lelijk, Jasper! Ik heb precies eenzelfde gehad, voordat ik op de Varadero over ben gestapt. Het was één van de beste Alps die ik ooit heb gehad!

Veel plezier ermee (gaat zeker lukken) en het lidmaatschap van de TCN kan nu natuurlijk helemaal niet meer uitblijven!  ;D ;)

Met dé Groningse Transalpclubbrul,
Bernard.

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2013 20:35 #4 door Peter M
Beantwoord door Peter M in topic Weer een nieuwe TransAlp Rijder!
Welkom bij de TCN !
Utrecht is voor mij om de hoek. Misschien kunnen we eens samen een rondje gaan rijden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2013 20:52 #5 door egopro
Beantwoord door egopro in topic Weer een nieuwe TransAlp Rijder!
Wat een leuke reacties allemaal. Geloof me jullie zullen te horen krijgen hoe of wat ik er van vind. Tot nu toe is het een groot feest om op de motor te rijden.

@Peter M, dat kunnen we zeker een keer gaan doen, maar ik vind momenteel het alleen rijden nog wel eventjes spannend genoeg ;)

@Two Plugs; ik moet nog even nadenken over een TCN lidmaatschap maar ik houd het in mijn hoofd.

@Headless Horseman; rood is altijd het snelste he! Daarom zijn Ferrari's meestal rood.



It's not the fall that kills you, it's the sudden stop at the end!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2013 00:25 #6 door Arjen
Beantwoord door Arjen in topic Weer een nieuwe TransAlp Rijder!
Welkom, welkom!

Ik heb vorig jaar november ook mijn A'tje gehaald. Daarna een Transalp gekocht en lekker gaan rijden. Lid geworden van de club natuurlijk ook. Is erg leuk. Misschien gezellig samen stuntelen bij een leuke toerrit? Heb er inmiddels een paar meegemaakt, is *erg* gezellig en ook erg goed om van te leren. De meeste oude knarren bij de club hebben altijd goede rijtips voor je klaarliggen :)

“Never Stop Exploring”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2013 11:33 #7 door egopro
Beantwoord door egopro in topic Weer een nieuwe TransAlp Rijder!
Wat is het verschil tussen lid zijn en geregistreerd op het forum eigenlijk?

It's not the fall that kills you, it's the sudden stop at the end!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2013 13:15 #8 door dropken
Beantwoord door dropken in topic Weer een nieuwe TransAlp Rijder!
Allereerst ook welkom,
ben ook lid geworden begin dit jaar en het verschil is dat je een clubblad krijgt waar je U tegen zegt en een kop koffie gratis bij elke rit om maar een paar dingen te noemen.
mensen die langer lid zijn zullen je wel beter kunnen voorlichten en voor de contributie hoef je het niet te laten dat is wel te doen lijkt me.
en het is gewoon een gezellige club waar je als nieuweling erg goed word ontvangen.
dat merk je wel aan Peter M zijn aanbod om samen te rijden wat ik zeker zou doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2013 21:25 #9 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Weer een nieuwe TransAlp Rijder!

een kop koffie gratis bij elke rit.....


Echt waar ?  :o. Word het tóch weer eens tijd dat ik mee ga met een ritje  :) ;D

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2013 22:21 #10 door dropken
Beantwoord door dropken in topic Weer een nieuwe TransAlp Rijder!
als je je calamiteiten formulier inlevert dan krijg je er een consumptiebon voor terug
dus gratis kop koffie of thee of wat dan ook.
als je de transalper leest kun je dit terug vinden en mee rijden is altijd leuk toch !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2013 11:33 #11 door Arjen
Beantwoord door Arjen in topic Weer een nieuwe TransAlp Rijder!
Als lid krijg je ook toegang tot 'afgeschermde' delen van het forum. Er is namelijk ook een stukje speciaal voor TCN-leden en je hebt het nodig om bijvoorbeeld de GPS-bestanden voor de toerritten te kunnen downloaden....ook van de toerritten die al geweest zijn! :)

Daarnaast draag je natuurlijk bij aan het voortbestaan van de club, krijg je korting bij bepaalde garage/sponsors van de club. Ik heb het er allang uit :)

“Never Stop Exploring”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.079 seconden