even voorstellen

01 sept 2013 11:47 #1 door Robbie
even voorstellen werd gestart door Robbie
Hallo Allemaal,

Ik wil me even voorstellen. Ik ben Rob Boonen, woonachtig te Born (L) en 48 lentes jong.....
Ooit was ik een fervent motorrijder, begonnen op een CX 500, daarna een Yam xv900 en nog diverse modellen. Toen de kinderen er eenmaal waren ben ik gestopt met rijden. Nu deze weer wat ouder zijn begint het toch weer te kriebelen. Dus dacht ik, dan maar een motor aanschaffen die ik altijd geweldig vond. Een africa twin.
Dat is meteen ook de reden dat ik me aangemeld heb, om en meer info te krijgen over de aanschaf en te kijken of er op t forum iets te koop stond..
Ik hoop dat ik binnenkort met trots een foto kan posten...

Had overigens op marktplaats een mooie AT gezien bij Desert motoren. iemand ervaring met dit bedrijf?

Groet,
Rob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2013 13:02 #2 door Sandra
Beantwoord door Sandra in topic even voorstellen
Hallo, welkom hier!
Toevallig heb ik vroeger ook een CX500 gehad, de custom uitvoering en een yamaha XV920 bedoel je? Ik had de yammie uit de aanbieding van 1986 nieuw voor fl 6999,= guldens. Ben benieuwd of het die was die jij ook hebt gehad.
Grtz Sandra

http://img684.imageshack.us[img] img684.imageshack.us

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2013 14:14 #3 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic even voorstellen
Welkom Rob en Desert Motors van Berry is zeker een goeie plek om een motor als een twin aan te schaffen.
Is een liefhebber in hart en nieren. Als je er gaat kijken ben je gegarandeerd verkocht.

Suc6 in elk geval met een aankoop.

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2013 17:16 #4 door Robbie
Beantwoord door Robbie in topic even voorstellen
@ Sandra,  Ik had niet de custom uitvoering maar de "gewone". En ik heb die XV 920 (met digitaal dashboardje) idd nieuw gekocht destijds. Volgens mij heb ik iets van fl 8500,= betaald.

Bedankt voor de info over desert motoren, ga hier van de week zeker ff kijken, leek mij op de foto een erg nette twin, weliswaar niet de kleuren combi die ik t mooist vind maar ach.....

Groet,
Rob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2013 21:30 #5 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic even voorstellen
Tja, dat wordt dus en een Twin, en het lidmaatschap! Berrie van Desert Motors is iemand waarvoor ik m'n hand in het vuur steek. Trek wel ff een middagje uit voor het bezoek aan Vriezenveen!  ;)

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2013 12:04 #6 door Robbie
Beantwoord door Robbie in topic even voorstellen
Ik heb Berry van Desert motors gesproken, en ga waarschijnlijk morgen een kijkje nemen.
Hij had een mooie te koop.... dus ben benieuwd..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2013 12:38 #7 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic even voorstellen
Clubdealer, en doe hem de groeten.
( scheelt altijd weer € )

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 sept 2013 12:53 #8 door Sandra
Beantwoord door Sandra in topic even voorstellen

@ Sandra,  Ik had niet de custom uitvoering maar de "gewone". En ik heb die XV 920 (met digitaal dashboardje) idd nieuw gekocht destijds. Volgens mij heb ik iets van fl 8500,= betaald.

Bedankt voor de info over desert motoren, ga hier van de week zeker ff kijken, leek mij op de foto een erg nette twin, weliswaar niet de kleuren combi die ik t mooist vind maar ach.....

Groet,
Rob

Oh, dan heb jij een latere XV920 gehad denk ik want ik had analoge klokken. Die serie waar de mijne uitkwam hadden 6 jaar in het krat gestaan in amerika, er was geen belangstelling voor. Toen heeft yamaha nederland ze hier verkocht voor weinig.
Het was eigenlijk niet zo'n mooie motor maar wel een heele fijne, net een tractor wat een koppel had dat ding...
Nu vind ik de alp ook fijn hoor!! :angel:

http://img684.imageshack.us[img] img684.imageshack.us

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 sept 2013 11:06 #9 door Robbie
Beantwoord door Robbie in topic even voorstellen
Haha, ja net een tractor idd. Alleen het starten werd na een aantal jaren wat sneu.... algemeen probleem met de XV's.

Ik heb overigens een TA gekocht bij Berry.... Een groene uit '95 supermooi dingetje en helemaal origineel...
Ik ga m woensdag as ophalen, kan ie meteen een stukje rijden naar zuid Limburg. Hoop dat t weer een beetje meezit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.101 seconden