- Berichten: 6
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
De 1e die je noemt is kwa kuipdelen samengesteld uit meerdere bouwjaren :-\. Hoeft niks ernstigs te betekenen natuurlijk, maar persoonlijk zou ik ietsje meer uitgeven voor een origineel exemplaar.
Zowel de 2e als de 3e zien er op de foto's keurig uit.
Dubbele schijf zou ik me niet op blind staren. Zolang je niet met 2 personen + bagage bergen af wilt denderen kom je met een enkele schijf ook niet gauw te kort
Succes met zoeken
Sie ist unverbastelt (DAT IS WAT DE VERKOPER OVER DE EERSTE MOTOR SCHRIJFT!) totaal origineel
zo zie je dus die duitsers kan je weer niet op hun woord vertrouwen
En idd voor mij is het beste om meteen een Duitse motor te kopen en liefst een met nog keuring erop!
Invoeren kan erg tijdrovend en kostbaar zijn.
Ik heb ook een Iveco 40 10 WM 4x4 (belgische leger bus) en we hebben deze zomer een andere camper erbij moeten kopen omdat ik heb na 4 maanden op en neer naar de keuring opgaf! nu is hij gelukking wel gekeurd en ben al een motor rek aan het lassen voor achterop!
Ik denk persoonlijk dat ik mooi voor de remkracht van de dubbele schijf ga! ik wil heb namelijk mee nemen deze winter naar Mexico en centraal america en in mexico vooral zijn heel veel bergen!
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Nummer 3 ( de groene) is 25 kW (34 PS) en kost 2995,-
en voor 5,- minder heb je een Transalp "Anniversary" uitvoering [maar die zou ik dan niet als speelfiets gebruiken]
http://www.marktplaats.nl/a/motoren/motoren-honda/m706859590-honda-xl600v-transalp-bj-2000-anniversary-met-maar-32-dkm.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
je moet kijken wat jouw kwa prijs en zo het beste bevalt eigenlijk kunnen ze allemaal gewoon niet stuk.
en als anderen al zeggen dat ze er niet meer zonder kunnen dan zegt dat al genoeg.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.