Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Welkom Geert Alp 2, toevallig de Transalp in Didam gekocht.
ik leg er toch weer een k60 scout onder als het weer zo ver is.
verder heb ik ook een ex dienstfiets gekocht, en je hebt het extra koper er al uit test je toeter ff, die lag los bij mij, en loop de slangen klemmen even na bij mij liep er vocht uit...
en sinds kort heb ik ondekt dat het handig is om bij een ketting wissel(of gewoon om het te smeren) de as van de achterbrug er uit te halen en goed te smeren, deze kan echt giga vast komen te zitten en dat is super onhandig.
veel plezier op een leuk fiets
Welkom! prima dingen die ex politie fietsen, Wij hebben er ook 1 staan! Klinkt alsof je al leuke bestemmingen hebt voor de fiets Maar: "De vijand"....... klinkt wel een beetje 16 jarig..
Niet te geloven , het Transalpwereldje is klein blijkbaar !
Thanks Ghost, mijn besluit staat al vast, er komen bij mij ook Scouts onder.
Bij mijn Transalp hing van alles los en heeft vast een taakstraf-figuur opdracht gekregen om de politie stickers er af te halen, het was namelijk met thinner (!) geprobeerd, dat lost prima dat sticker-plakspul op, maar ook de knipperlichten en de kuip :'(
Verder was het een vreselijk vies ding om te zien, maar je kent hem nu niet meer terug !
Gisteren met m'n broer, die net zo'n ding heeft gekocht, een ritje gemaakt door het Teutoburgerwoud, zo'n 500 km hoofdzakelijk binnendoor, stukjes onverhard en zo'n 100 km snelweg, die dingen rijden echt geweldig, geen klap verkeerd en alles werkt zoals het zou moeten !
Toeter doet het en de slangen zitten goed vast, ik zal de achteras er binnenkort eens even uit tikken en smeren, bedankt voor de tip.
Toen ik 16 jaar was, was het ook echt de vijand Bartjan, mijn hart sloeg over als ik (op m'n opgevoerde brommer) die mannen zag rijden.
Ik heb ze verschillende keren achter me aan gehad en weet dat nog als de dag van gisteren. Jaren na de brommertijd had ik, volledig legaal auto/motor-rijdend, nog een licht verhoogde hartslag als ik een politie auto zag, echt waar.
Maar het is nu een beetje als grap bedoeld hoor, maar dat had je natuurlijk wel door, of werk je zelf bij de politie ? C:-)
(Geeft niet hoor, dat werk moet ook gedaan worden, anders was het hek ook van de dam !)
Groeten