- Berichten: 42
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Weet iemand zo welke olie erin moet. En zal ik gewoon een origineel honda oliefilter halen of zijn er ook betere alternatieven?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Leuk allemaal...!Wat een warm onthaal! dank voor jullie reacties. Ik ben altijd best actief op forums (lees dagelijks) dus hoop hier weer een hoop te kunnen leren.
Even een fototje van de vespa, geleend van internet maar ik heb precies dezelfde. Is echt ideaal voor door de stad of tochtjes binnendoor met 2 man. Loopt 130km/h op top en heeft 24 pk. Met iets andere rolletjes erin komt deze echt los en is het een heerlijk machientje om op te rijden:
De lincoln is het oude model van de gene die ze toen op tv hebben mishandel (deed zeer om te zien). Maar wel met de ovale ruitjes. Het is een auto van 2500kg met een 7,5 liter motor en alles autmatisch / elektrisch. Zitten meer luxe op als de gemiddelde auto nu. Dit is mijn auto:
Nu eerst druk opzoek naar een goede kofferset (3 koffers) en eventueel valbeugels en midden bok. Daarnaast dit weekend de motor even een grote beurt geven. Weet iemand zo welke olie erin moet. En zal ik gewoon een origineel honda oliefilter halen of zijn er ook betere alternatieven?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Mijn transalp heeft me deze week gefopt, ik had twee bougies besteld...blijk ik er toch echt 4 nodig te hebben. Dus net er nog maar 2 extra besteld. Volgende keer eerst even het WPH lezen voordat ik begin.
Maar ik zag dat die "onzichtbare" bougies niet echt gemakkelijk te bereiken zijn.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
The easiest access seems to be from the right side:
1) Remove seat and RHS panel;
2) Remove battery;
3) Remove battery box (3 bolts and unplug the electrics);
4) The top of the shock is now accessible but most people recommend using a hammer and drift or long screw driver to move the adjusting rings rather than a C-spanner - no idea if you could even get a C-spanner around the rings.
I did it the other night for the first time and it didn't take too long. Not the easiest job to do on the road I suspect!
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.