Twijfel twijfel twijfel twijfel

12 okt 2014 20:49 #21 door Sandra
Beantwoord door Sandra in topic Twijfel twijfel twijfel twijfel

Wat een kutreaktie Bernard.

Inderdaad zeg :o, bovendien is de BMW die deze meneer gekocht heeft uit '94
De problemen die BMW tegenwoordig heeft gaan voornamelijk over de latere modellen, 20 jaar geleden waren ze best goed.
Wij hebben in Noorwegen Cynthia ontmoet, een wereldreizigster die alles op een '84er BMW GS80 onderneemt.
Thuis had ze ook een moderne GS1200 staan zei ze maar om daar lange reizen mee te maken...nee, daar begon ze niet aan.
Die ouwetjes waren prima, de GS80 had er al 400.000 km op staan....dusss

http://img684.imageshack.us[img] img684.imageshack.us

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2014 01:02 #22 door Bikkel
Beantwoord door Bikkel in topic Twijfel twijfel twijfel twijfel

Wat een kutreaktie Bernard.


Daar sluit ik mij helemaal bij aan.
Last van tunnel visie Bernard, er zijn meer merken en typen dan alleen jouw idee,
Dit neigd naar extremisme
Dus excuses zou hier wel op z'n plaats zijn.

NUNCAUT NUNQUAM
DÉ OPPRESSO LIBER
mobiel@cnf-computers.eu

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2014 08:05 #23 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic Twijfel twijfel twijfel twijfel
Voor degene die het sarcasme in mijn posting niet kan ontdekken: excuses.  :))
Maar ik vraag me af wat voor nut het heeft om een vraag te stellen bij een merk-type club terwijl je je keuze eigenlijk al lang- en breed hebt gemaakt.

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2014 13:52 #24 door PimW
Beantwoord door PimW in topic Twijfel twijfel twijfel twijfel
Een forum schrijft immers of het gesproken is, maar leest zwart op wit...

Keuze maken is niet altijd makkelijk en soms kan een beetje input uit een andere hoek wenselijk zijn. Ik weet vrij zeker dat er hier genoeg rondhangen die niet zo merkgeil als jou zijn.
Ik ben er een van en wil best de discussie aangaan over andere merken en types.


Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2014 17:00 #25 door dropken
Beantwoord door dropken in topic Twijfel twijfel twijfel twijfel
dan mijn reactie zoals ik die van Bernard vertaal, die man gaat spijt krijgen om zijn fun bike in te ruilen voor een motor waar hij waarschijnlijk zeer aanneembaar tranen bij zal  laten want zoals gezegt de oude BMW's waren degelijk maar dat is in deze commercie van tegenwoordig niet meer haalbaar alles moet een keer kapot anders word er niets meer verdiend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2014 19:10 - 13 okt 2014 21:12 #26 door waver
Beantwoord door waver in topic Twijfel twijfel twijfel twijfel
;)Ik neem totaal geen aanstoot aan de posts. Ik heb idd de vraag hier gesteld om argumenten te vinden voor of tegen mijn ruilidee.
Ik ben prima in staat om door de negatieve posts heen te lezen. We zijn allemaal motorrijders. Dat betekent dat we kunnen relativeren, om onszelf lachen en incasseren anders houd je het in een land waar de politiek uitsluitend oog heeft voor de automobilist niet vol.
Tuurlijk heb ik een Varadero, scottoiler etc. overwogen maar ik kreeg nu de kans om met gesloten beurs mij TA te ruilen tegen een nette BMW uit 95 met een acceptbele kilometerstand en goede onderhoudshistorie is op dit moment voor mij financieel en praktisch de meest aantrekkelijke. Ik heb dus met mijn verstand en niet met mijn gevoel gekozen.

De boodschap die ik hier heb gekregen:
Jammer dat je van de TA afstapt. Hopelijk krijg je er geen spijt van en succes op je BMW.
De woordkeus van sommige forumleden moet je gewoon met een korreltje zout nemen. :o

Veel plezier nog op dit forum

nog ff een fotootje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2014 19:28 #27 door Cas
Beantwoord door Cas in topic Twijfel twijfel twijfel twijfel
Als ik een mooie vrouw zie gaat mijn bloed sneller stromen en al die vrouwen zien er gelukkig anders uit.
Als ik een motor zie gaat mijn bloed sneller stromen en gelukkig zien al die motorfietsen er anders uit, stel je voor dat ik alleen nog maar Varadero's zie rijden, dan is de lol er snel af. Alle motorfietsen zijn mooi!

◦Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2014 22:58 #28 door Bikkel
Beantwoord door Bikkel in topic Twijfel twijfel twijfel twijfel
Mooie machine man, veel plezier en veel veilige km's er mee, en waai gerust hier eens langs de koffie staat warm.
Gr. Bikkel

NUNCAUT NUNQUAM
DÉ OPPRESSO LIBER
mobiel@cnf-computers.eu

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.131 seconden