Hi there..

12 jan 2015 22:53 #1 door MartinV
Hi there.. werd gestart door MartinV
Hallo mede Alp rijders van Nederland...

Ik zal mezelf even voorstellen, mijn naam is Martin, ben 27 lentes oud en kom uit de regio Rotterdam.

Ik rij sinds 2,5 jaar rond op een XL700 uit 2008 waar ik inmiddels 20.000km op heb bij gezet sinds mijn aankoop.Ik heb altijd sport brommers gereden, CBR600, CBR900, zelfs nog een lelijke VTR250 uit het jaar 0 maar het ging toch kriebelen om wat meer adventure/touring te gaan rijden. Ben altijd groot Honda fan geweest dus dan was er maar 1 motorfiets mogelijk natuurlijk.

Lang getwijfeld tussen een AT en een TA en uiteindelijk toch gekozen voor de XL700. Kon hem voor een leuke prijs kopen met weinig op de meter.

Hier een foto van mijn 700.. ergens in de bossen bij Breda.



De motor is nog niet helemaal naar mijn zin en aangezien het een duur speeltje is zal dat ook nog wel even duren.

Wat zit er allemaal op:
- Givi kofferset
- Leovince demper
- Mivv cat. vervanger (niet op foto)
- Touratech tank tas
- Garmin zumo 210

Ik hoop via dit forum wat gezellige mede alp rijders te leren kennen en natuurlijk via het forum wat wijzer te worden over de transalpjes  :)

Ciao!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2015 10:30 #2 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic Hi there..
Mooie brommert Martin en welkom bij de gezelligste motorclub van Nederland van de afgelopen 24 jaar.
Zeker in de buurt van Maassluis kun je je hart ophalen met deze motor, want het gebied buiten de grote wegen is daar heel mooi om met je Alp te verkennen.

Ik zie dat je nog geen lid bent, maar dat komt vanzelf als je kennis hebt gemaakt met je mede rijders.
Welkom hier in elk geval en voel je thuis bij "lotgenoten "

Tot ziens bij een van onze activiteiten.

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2015 16:51 #3 door dropken
Beantwoord door dropken in topic Hi there..
Welkom hier en je zou als je naar de motorbeurs in Utrecht gaat eens naar de stand van de club kunnen gaan en kennismaken en wie weet meteen lid worden dan krijg je ons clubblad en veel plezierige ritjes er voor terug.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2015 22:23 #4 door MartinV
Beantwoord door MartinV in topic Hi there..
Ik ben zeker aanwezig op de motorbeurs dus ik zal de stand vast wel tegen komen!  :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 jan 2015 22:51 #5 door luwe
Beantwoord door luwe in topic Hi there..
Martin welkom uit de oost hoek van ons land en ook een 700  ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.089 seconden