Nieuw op Forum

20 feb 2015 13:08 - 21 feb 2015 19:16 #1 door pmponer
Nieuw op Forum werd gestart door pmponer
Goedemiddag Allemaal,

Een paar jaar geleden heb ik eens een transalp (650) gehad, waar ik af en toe ook een bospaadje mee op ging.
Eigenlijk mis ik dat best (rij nu st1100).

Ik heb me hier alvast aangemeld voor het geval ik weer een Transalp heb, ik ben op dit moment wel in de markt.
Ik zoek dus een transalp die goed is (technisch, optisch maakt me niet uit), dus mocht je er een hebben en deze voor een redelijke prijs willen verkopen. Dan hoor ik het graag.

O, ja ik woon in de kop van Drenthe dus een beetje in de buurt is helemaal makkelijk.


Iemand die deze motor kent? www.motoport.nl/epages/Motoport.sf/nl_NL...ducts/RHC00026811559

Of deze

www.motorhuisbakker.nl/nl/motor-occasion...-600-v-transalp.html

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2015 19:16 #2 door pmponer
Beantwoord door pmponer in topic Nieuw op Forum
Jammer dat er geen tips zijn...  :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2015 19:51 #3 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic Nieuw op Forum
Tja, niet iedereen heeft tips voor je, maar de motor die bij Bakker staat is in elk geval een heel mooie uitvoering.\
De nummerplaat is niet leesbaar, dus zal moeilijk zijn om hem dan te herkennen.
Dit topic is ook meer voor mensen die een motor hebben en zich min of meer voorstellen.

Maar uiteraard kun je hier terecht met al je vragen over dit type motor en eventueel ook kun je tips vinden voor de aankoop.
Je zou trouwens ook een advertentie kunnen zetten bij het topic "gezocht " Misschien krijg je wel aanbiedingen van een van de leden.

In elk geval suc6 en mocht je kiezen voor deze jubileum alp,  zul je er zeker veel plezier aan beleven


PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2015 19:54 #4 door Timy
Beantwoord door Timy in topic Nieuw op Forum
Wel een Alp in het bezit maar is niet te koop!
Beide advertenties zien er keurig uit (ook de prijs). En verder wat Oldtimer al 'zegt', even in het gezocht topic een verzoek plaatsen!

Alvast welkom bij de club na aanschaf  ;)

Liberté - Egalité - Fraternité

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2015 00:53 #5 door GK
Beantwoord door GK in topic Nieuw op Forum
hoe nieuw moet de alp zijn en hoe dicht bij origineel  ::) :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2015 07:23 #6 door pmponer
Beantwoord door pmponer in topic Nieuw op Forum
Leeftijd maakt niet uit, eerder staat van onderhoud.
Origineel is leuk, maar las er bijvoorbeeld betere veren in de voorpoten zitten oid vind ik dat geen probleem.
Optisch maakt het me ook niet zoveel uit maar het geheel moet niet met ductape aan elkaar hangen

Ik ben vooral opzoek naar een prima motor waar ik zorgeloos km's mee kan maken (en af en toe een bospad, zandlaan).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.067 seconden