opknappen van een XLV750R

12 nov 2016 09:34 #21 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic opknappen van een XLV750R
Het zou kunnen dat er een verkeerde binnen geleide ring in zit.
Ik weet niet of ze hetzelfde zijn als die van een alp, anders mag je er een proberen die ik heb liggen.

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2016 10:40 #22 door peter
Beantwoord door peter in topic opknappen van een XLV750R
Hoi, dat is tof dat ik er 1 mag proberen.  Ik weet zelf niet of er een verkeerde in het gashendel zit. Hoe doen we dat dan regelen. Zou de geleider in een envelop opgestuurd kunnen worden? Dan maak ik het geld voor de verzending naar je over. Als hij goed is zien we wel hoe we het verder regelen. Ik heb het met deze al op zoveel verschillende manieren geprobeerd, dat ik niet denk dat het nog gaat lukken.


groeten

Peter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2016 11:04 #23 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic opknappen van een XLV750R
Stuur me je adres maar via PM.
Ik stuur gewoon de hele set.

Rest komt wel.

Grt

M

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2016 16:01 #24 door peter
Beantwoord door peter in topic opknappen van een XLV750R
pm gestuurd. ik had hem per ongeluk in het openbaar staan.

groeten,

Peter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2016 17:45 #25 door peter
Beantwoord door peter in topic opknappen van een XLV750R
Ben weer een stukje verder. Tijdens monteren van de Marving uitlaten, bleek ik 5 centimeter tekort te komen bij de pijp naar de voorste cilinder. Ik denk dat de vorige eigenaar hem een stukje in had gekort om er een 2 in 1 van te maken. Ik heb er een stuk van 5 centimeter aan latten lassen en de pijp even opnieuw gespoten. Het ziet er weer strak uit.
Ik heb de hitteschilden ook laten maken en netjes zwart gespoten en gelijk ook maar 2 nette uitlaatbeugels.
Uitlaat is veel mooier dan die torpedo die er eerst op zat.
Het gaat nu ergens op lijken met de XLV.

Ik liep wel tegen een probleem aan met de gashendel. Ik heb van oldtimer een gashendel over gekocht. Bij beide handvaten trekt het tonnetje van de gaskabel scheef en loopt vlg mij daarom aan in de behuizing. Ik heb mij daar even bij neer gelegd, omdat ik hem al zo vaak uit elkaar heb gehad. Ik ga daar aan het einde mee verder.

Ik heb de benzineslang vanaf de branstofpomp en al op zitten. Weet alleen even niet wat er op het andere tuitje aan de binnenkant van de tank aangesloten moet worden. Ik heb geen leiding over.

En nog de vraag wat er op aangesloten moet worden onder aan het frame. Kan er niets over in het werplaatshandboek vinden. Ik kan mij voorstellen om de olietemperatuur in het frame te meten. Klopt dit en moet deze in het dashboard aangesloten worden.

Ik hoor het graag.

groeten

Peter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 nov 2016 17:46 #26 door peter
Beantwoord door peter in topic opknappen van een XLV750R
???
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.136 seconden