Bertus Boterletter uit Heemskerk nieuw lid

15 mrt 2015 11:14 - 15 mrt 2015 20:05 #1 door Moker
Hallo allemaal
Ik ben Bert Slootjes uit Heemskerk, ik ben een herintreder, vele jaren geen motor gereden maar ongeveer een jaar geleden een TA 600 uit 1996 overgenomen van een kennis voor jawel €350, de motor was in redelijke staat, compleet en heel maar had wel veel onderhoud nodig, deze was voor woon werk verkeer gebruikt en dus weinig of eigenlijk nooit gepoetst. Ik heb er een aantal malen op gereden maar het word tijd om hem eens even lekker een grondig onderhoud beurt te geven, daar ik op 2 juni vertrek met 6 man naar Schotland. Wat heb ik inmiddels gedaan. De wielen gedemonteerd deze waren geheel geoxideerd, dus deze kaal geschuurd en gepolijst ( ze lijken wel van chroom nu) Achterbrug gedemonteerd en kaal geschuurd en opnieuw gegrond en gespoten.nu liggen de ketting en achtertandwiel in de gasolie te weken om lekker schoon te krijgen, deze week ga ik een beetje zichtwerk spuiten het frame wel te verstaan, hopende deze komende winter de gehele Alp uit elkaar te halen om alles grondig te doen, stralen, epoxeren, blok spuiten, momenteel ligt de originele uitlaat bij een collega van mij in Heerhugowaard om een aantal gaten te dichten, wat ik begrijp gaat hij de hele achterkant vervangen.
Dit alles om klaar te wezen voor Schotland over 2 maanden. Al met al dus lekker bezig, ik moet zeggen dat ik het forum van de TA club erg waardeer en zal er nog wel veel van leren en misschien in de toekomst wel wat vragen hebben en onderdelen vanaf plukken. Kortom ik ben blij en hoop dat ik welkom ben haha, gr Bert
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2015 11:27 #2 door martsky
Beantwoord door martsky in topic Bertus Boterletter uit Heemskerk nieuw lid
Welkom Bert.
Veel plezier in Schotland, en de mensen op het Forum staan altijd klaar met raad.

AT 1996 - Niet gepoetst !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2015 11:35 #3 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic Bertus Boterletter uit Heemskerk nieuw lid
Hoi Bertus,
Krijg een dejavu bij het zien van dit plaatje.

Ik heb een zelfde in en onderhanden en ga hem net als jij helemaal herbouwen.
Mocht je dus zowel tips, als onderdelen nodig hebben, ik heb nog heeeeel veel liggen.

Ook het lidmaatschap van de TCN geeft voordelen. ;)

In elk geval welkom hier en veel plezier met je Alp.





PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2015 11:56 #4 door Mirko
Beantwoord door Mirko in topic Bertus Boterletter uit Heemskerk nieuw lid
Hoi, welkom

Ook ik ben zon Alp helemaal opnieuw aan het opbouwen. Het forum is zeer geschikt voor tips en trucks en om elkaar te helpen. Ik zal je vorderingen volgen hier

Mirko

2x Transalp XL 600
Yamaha XJR 1300

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2015 12:09 #5 door dropken
Beantwoord door dropken in topic Bertus Boterletter uit Heemskerk nieuw lid
Hoi en ook welkom hier, en ben wel benieuwd naar jullie reisplanning voor schotland daar wil ik met een stel volgend jaar naar toe en we zijn ons nu al aan het bekijken hoe en wat en waar naar toe etc.
enne by the way een lidmaatschap van de TCN is niet duur maar wel handig om lid van te zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.189 seconden