Mezelf had ik al voorgesteld, nu m'n nieuwste liefde nog!

13 apr 2015 23:07 #1 door DinO
Hoi allemaal!

Een tijdje geleden heb ik mezelf al voorgesteld met het verplichte voorstelrondje.
Toen had ik nog een heleboel spaargeld, waar ik nu in de min sta!
Maar dat spaargeld is omgezet in een mooie Transalp 650 uit 2006 met (toen ik haar ophaalde) ongeveer 32940 km op de teller! :angel:
Sinds afgelopen zaterdag is deze prachtmotor van mij!
Na m'n Schatje vanuit Rosmalen naar Amsterdam te hebben gereden (de thuisbasis), alle onnodige spullen gedropt en zo over de A4 naar de motor inspectie dag bij Rob in Alphen a/d Rijn!
Daar gezellig gebabbeld met de rest, en na de inspectie door Hans te horen gekregen dat m'n motor er op een paar kleine puntjes na netjes bij staat. ;D
Na veel te lang te zijn gebleven maar weer naar huis gesjeesd, om te eten en daarna langs een zooi familie en vrienden/vriendinnen te rijden om m'n nieuwste liefde te showen.
Ondertussen staat er alweer zo'n 33280 km op de teller, maar dit zal in verband met het feit dat ik nu echt een arme student ben de komende tijd niet echt heel erg oplopen...  :'(
Toch hoop ik rond de echte zomermaanden volop te kunnen gaan toeren en wellicht ook een echt TCN lid te worden!
Maar hiervoor dient de rest natuurlijk eerst in orde te zijn!
Ik hoop dat ik niet te veel en niet te weinig informatie heb uitgespuwd!

Veel veilige kilometers toegewenst!
DinO

Het is deze arme student gelukt om een mooie Transalp 650 RD11 te kopen en nog net geen faillissementsaanvraag te hoeven doen!!
Nu nog m'n schuld afbetalen en daarna sparen voor een TCN lidmaatschap!!
-- Plan gewijzigd na m'n aanrijding.. Eerst m'n Schatje weer levend krijgen met hulp...
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2015 12:49 #2 door dropken
mooie fiets, veel veilige km toegewenst en wel even lid worden van de TCN natuurlijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 apr 2015 13:08 #3 door PimW
Er is een app voor je telefoon waarmee je real-time info over brandstofprijzen kunt vinden. Vrienden van mij deden dat zeker rondom Amsterdam, werkt goed.

Kun je er misschien toch nog een paar km's uitpersen. :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.113 seconden