Voorstellen

13 mei 2015 12:41 #1 door ErBoDero
Voorstellen werd gestart door ErBoDero
Overmorgen is het een jaar geleden dat ik me hier heb aangemeld en nog steeds heb ik me niet even voorgesteld. Bij deze:

Mijn naam is Eric, 56 jaar en woonachtig in Doetinchem.
Sinds m'n 23e heb ik m'n motorrijbewijs en bijna altijd wel een motor in de schuur gehad. Rijden dat gebeurde niet zoveel, het waren meestal klusobjecten, maar van dat klussen kwam doorgaans niets terecht. Na een Yamaha Virago 750 (9 jaar gehad) en een Kawasaki Vulcan (1 jaar gehad) heb ik bijna 3 jaar geleden, na diverse proefritten op verschillende adventures (o.a. V-strom 650 en 1000, GS) de Honda Varadero ontdekt. Dat bleek een schot in de roos. De proefrit Varadero is het niet geworden (geen ABS, mijlen teller, ...) maar na enig zoeken kwam ik mijn huidige Varadero (2007) tegen. Inmiddels heb ik er ruim 40.000 km mee gereden en hebben de Varadero en ik al menig mooie plek in heel Europa bezocht. 
Met wat persoonlijke aanpassingen zoals o.a. een ander scherm, valbeugels, handvatverwarming en andere voetsteunen past de motor me uitstekend.

Ik moet eerlijk bekennen heel af en toe wel eens op een andere motor (Crosstourer, Super Ténéré 1200) een proefritje te maken, maar in hoofd en hart bevalt de Varadero me nog steeds hartstikke goed. Elke km rij ik met veel plezier en we zijn samen nog lang niet uitgereden. De eerst komende trip is in juni, een weekje naar de Dolomieten.

Yamaha XT1200Z Super Ténéré Worldcrosser
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2015 12:47 #2 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic Voorstellen
Dag Eric, en welkom op dit forum.
Nu zijn er al meerdere leden die uit Doetinchem komen en er is zelfs een Eric bij.
\Mooie brommert trouwens en uiteraard ben je maandelijks welkom op de Stammtisch avond van de groep Oost.
Meestal de eerste donderdag van de maand. Hou hiervoor het forum in de gaten dan vind je het wel.

www.transalpclub.nl/forum/index.php?topic=2194.0

Heel veel rijplezier met je Varadero en ik kan als ervaringsdeskundige zeggen dat je dat zeker zult krijgen.

Tot ziens.

Oldtimer

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mei 2015 12:53 #3 door dropken
Beantwoord door dropken in topic Voorstellen
ook welkom hier en dan is het slechts een kleine stap om van Doetinchem naar Duiven te rijden zoals Oldtimer al aankaarte.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.062 seconden