Hallo allemaal!
Ik ben jasper, bijna 30. Een paar maandjes geleden getrouwd met mijn Priscilla.
Ik ben opzoek naar een mooie transalp!!! Mijn huidige motor is een Yamaha FZR 750 uit 1988 met 110 000km op de klok. Dit was mijn eerste motor en een van mijn grote liefdes
Een transalp heeft darnaast altijd mijn aandacht gehad, eerlijk gezegt een africatwin nog meer.
Toch denk ik dat momenteel een Transalp het beste is waarop ik mezelf kan trakteren. Ik wil meer rijden, vooral plezier ritten, meer toeren lekker op avontuur. Soms ook met het vrouwtje achterop!!!
Dit is mijn huidige motor (heel wat anders als de transalp)
Mijn dagelijkse vervoermiddel is een gewone fiets met pedalen, en daarnaast een V40 uit 1997, die ik uiteraard ook naar eigen zin een beetje upgrade tot hij weer wat jaren mee kan!
Ik ben meteen toen ik motor ben gaan rijden ook veel gaan reizen, ik gebruikte die FZR in de zomers als een pakezel
En tsja met accupech op vakantie is het best een hele machine om aan te duwen...
Mijn eerste kilometers op een offroad motor waren overigens tijdens een lange reis in zuid amerika, eerst hadden we twee honda XR250's tornado gehuurd (flut fietsen van braziliaanse makelij, maar ze reden best prima!!!)
Was erg leuk toeren, toen wist ik eigenlijk al dat dit veel leuker reizen is dan op een FZR (dat is nu eenmaal een sportmotor...)
Diezelfde reis zijn we ook naar bolivia gegaan waar we de death road hebben gereden op een echte crosser een XR400!
Van besneeuwde bergtoppen op 4700m hoogte (waar de motor serieus moeilijk liep ivm weinig zuurstof)
naar de jungle op 1700m hoogte. op 1 dag!
Erg indrukwekkend, en ik denk toch wel de mooiste motorervaring!!!
Nu dus opzoek naar een fiets waar ik vaker dit soort avontuur, maar ook gewoon lol in het avonduur mee kan beleven!!!