Nog een weekje en dan een nieuwe TWIN voor mij

10 aug 2015 13:38 #1 door colinstoltz
Nog een weekje en dan een nieuwe TWIN voor mij werd gestart door colinstoltz
Hey Jongens en Meisjes!

Ik ben van plan om een twin te kopen.

Het wordt allemaal wel erg krap, omdat ik rond 21 22 aug een reisje wil maken naar Frankrijk met de motor, maar dat ga ik dan meteen doen met de twin die ik een dag of 2 voordat mijn reis begint ga kopen.

Erg spannend dus.

Ik ben nog niet erg bekend met de twin, wel heb ik wat speurwerk online gedaan naar de kleuren en verschillen in de bouwjaren.

Welk bouwjaar is volgens jullie een goed jaar? En waarom? Aanpassingen in kinderziektes? Frame geo anders?

Mijn budget ligt rond de 5000 euro. Maar daar wil ik ook graag kofferrekken en de evt. valbeugels voor halen.

Ik hoor graag van jullie, waar ik op moet letten bij de aankoop van een 2e handse twin.

;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2015 17:50 #2 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Nog een weekje en dan een nieuwe TWIN voor mij
welkom jongen,

Goed idee om met een voor jou onbekende motor waar je nul rij ervaring mee hebt direct flink op reis te gaan en tien dagen voor aankoop nog allerlei onderzoek moet doen naar die motor....pfff ???

behouden reis

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2015 18:07 #3 door jeroenmeertens
Beantwoord door jeroenmeertens in topic Nog een weekje en dan een nieuwe TWIN voor mij
Allereerst welkom natuurlijk,

Helaas moet ik me bij de reactie van Tuur aansluiten. Ik heb mijn alpje nu ondertussen 2 maanden en ben er nog steeds volop aan het sleutelen en aan het leren. Verder dan de belgische ardennen ga ik nog niet omdat ik nog geen ervaring heb met wat me te wachten kan staan.

maar laat dit je niet ontmoedigen hoor, anwb europa verzekering en knallen :P

Honda XLV600 1987
Suzuki GSXR 750 1998

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2015 22:46 #4 door Rob de Bob
Beantwoord door Rob de Bob in topic Nog een weekje en dan een nieuwe TWIN voor mij
Niet dat ik al zoveel ervaring of kennis heb, maar ik wilde in eerste instantie ook -dolblij als ik was met m'n motortje- op de korte termijn een rit naar en door Noorwegen gaan maken, maar sinds mijn kettingbreuk en daardoor kapotte carter van twee vrijdagen geleden, zou ik m'n motortje eerst tiptop in orde willen hebben + de nodige ervaring voor eventuele spoedklusjes onderweg voordat ik zo'n tripje zou gaan maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 aug 2015 23:00 #5 door Arjen
Beantwoord door Arjen in topic Nog een weekje en dan een nieuwe TWIN voor mij
Huh? Je ging toch een AT kopen bij Desert Motors?

“Never Stop Exploring”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 aug 2015 02:32 - 12 aug 2015 02:35 #6 door Mr Blue
Beantwoord door Mr Blue in topic Nog een weekje en dan een nieuwe TWIN voor mij
Ik zou voor deze gaan maar Sander heeft er ook zin in zie ik. Kan vast nog wat af maar mooi prijsje. Ookal betaal je de volle mep, dan is er nog zat ruimte om hem verder te pimpen.
www.marktplaats.nl/a/motoren/motoren-hon...0c1b&previousPage=lr

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.075 seconden