nieuw lid stelt zich voor

23 aug 2015 17:27 #1 door wifra
nieuw lid stelt zich voor werd gestart door wifra
Hallo luitjes.
even mijzelf voorstellen en waarom ik lid ben geworden ,woon op de grens met noord en midden Limburg, ik rij met een Afrika twin, rd03,dit is een geweldige motor, en heb nog een Honda xr600r, heb al vanaf mijn 19e levensjaar het motor rijbewijs, maar vroeger altijd op de motors van mijn broers moeten rijden, meestal off the Road, ik rij ook liever off the Road, lekker baggeren en sturen, begin maart heb ik deel genomen aan de transalp Challenge in de Belgische Ardennen, dit is voor iedereen een aanrader, zeer leuk en gezellig en heb daar leuke mensen leren kennen, en sinds kort dus besloten om lid te worden van de transalp club, en ik ga dus ook aan de activiteiten meedoen die de club mogelijk maakt, en ook wat  reizen maken naar het buitenland is de Bedoeling , nou dit was het een beetje wat mij betreft, maar heb er zeker zin in, en tot kijk op een van de activiteiten.
groetjes Wim.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2015 17:35 #2 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic nieuw lid stelt zich voor
Welkom hier Wim! Mooi hoor een RD03  8)

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / TA 750 ‘24 / R80G/S ‘85

23 aug 2015 18:17 #3 door jeroenmeertens
Beantwoord door jeroenmeertens in topic nieuw lid stelt zich voor
welkom Wim, ik hoop zelf ook binnenkort op de activiteiten te zijn, maar eerst nog even wat problemen wegwerken ;)

Vanwaar kom je in limburg? Mijn ouders wonen in Kinrooi in belgie dus mijn alpje staat daar geregeld voor weekendjes ardennen ;)

Honda XLV600 1987
Suzuki GSXR 750 1998

23 aug 2015 21:18 #4 door wifra
Beantwoord door wifra in topic nieuw lid stelt zich voor
hallo Jeroen.
woon in Reuver, dit ligt tussen Venlo en Roermond, niet zo heel ver van Kinrooi af volgens mij. laat maar eens iets weten als je alp er is, ken je de weg in de Ardennen? en heb je misschien leuke routes voor de Ardennen? lijkt me leuk.
groetjes Wim.

24 aug 2015 00:16 #5 door jeroenmeertens
Beantwoord door jeroenmeertens in topic nieuw lid stelt zich voor
is inderdaad niet zo heel ver  ;D zal het je laten weten. weet wel wat leuke weggetjes maar die zijn voornamelijk wat groter (bedoeld voor de gsxr), de kleine ben ik ook nog mee aan het experimenteren :D

Honda XLV600 1987
Suzuki GSXR 750 1998

24 aug 2015 09:37 #6 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic nieuw lid stelt zich voor
Welkom op het forum Wim, en hier vind je ook je medeliefhebbers van de Africa Twin en wat ook niet onbelangrijk is, heel veel technische kennis.

Uiteraard nodigen we je ook uit om lid te worden van de vereniging, wat uiteindelijk meer mogelijkheden bied.

Inschrijven kun je via de website, en ook daar vind je de activiteiten.
www.transalpclub.nl/

Veel plezier met je aankoop en we zien graag de foto's hier.

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

24 aug 2015 19:01 #7 door wifra
hallo Oldtimer.
Ik heb me reeds aangemeld als lid, ben nog aan het wachten op mijn lid NR.
en alvast bedankt.

24 aug 2015 19:20 #8 door Cas
Beantwoord door Cas in topic nieuw lid stelt zich voor

hallo Jeroen.
woon in Reuver, dit ligt tussen Venlo en Roermond, niet zo heel ver van Kinrooi af volgens mij. laat maar eens iets weten als je alp er is, ken je de weg in de Ardennen? en heb je misschien leuke routes voor de Ardennen? lijkt me leuk.
groetjes Wim.

Schaf een Tomtom Rider 400 aan, die kent de weg in heel Europa, de mooiste routes en de kleinste weggetjes, hoef je zelf niet meer te zoeken.

◦Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.

25 aug 2015 21:49 - 25 aug 2015 21:58 #9 door wifra
hoef geen tom tom rider , heb al een garmin zumo, maar ken zijn functies nog niet zo goed, maar dat komt goed, heeft wat tijd nodig.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.096 seconden