Voorstellen

26 aug 2015 09:05 #1 door Jacco02
Voorstellen werd gestart door Jacco02
Mijn eerst vraag in het techniek gedeelten heb ik al gesteld maar zal mij toch nog even netjes voorstellen. ;)
Sinds dit weekend ben ik in het bezit van een Honda XL1000V Varadero uit 2000. Moet nog wat aan gebeuren maar daar was de prijs dan ook naar. Hier voor reed ik een DL1000 V-Strom en daarvoor een SV650.

Dus nu maar eens kijken hoe de Honda mij bevalt na 5 jaar Suzuki's

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 aug 2015 09:11 #2 door Cas
Beantwoord door Cas in topic Voorstellen
Dat moet helemaal goedkomen, toch zeker als je in zo'n prachtige omgeving woont.

◦Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.

26 aug 2015 12:48 #3 door Jeroen
Beantwoord door Jeroen in topic Voorstellen
Welkom! Enne, ik zie een plek voor het volgende ntt! met zwembad, beter als het afsluitweekend in Kaatsheuvel (wel zwembad, geen water)

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

26 aug 2015 16:55 #4 door dropken
Beantwoord door dropken in topic Voorstellen
als je onze Bart lief aankijkt mag je met het witlofweekend misschien ook wel in zijn tobbe badderen.

26 aug 2015 20:03 #5 door Jeroen
Beantwoord door Jeroen in topic Voorstellen
Dan kan ik niet.... :(

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.068 seconden