weer een Belg..

10 okt 2015 19:41 #1 door scrambler
weer een Belg.. werd gestart door scrambler
Ik ben Peter,52 jaar en wonende in Overpelt (België), een kleine 30 kilometer onder Eindhoven.
Vorige week heb ik een TA PD10 van 1997 op de kop kunnen tikken : in prima staat en met net geen  25.000km op de teller.Ik heb de TA 600 gekozen om diverse  redenen:betrouwbaarheid, goede allrounder, geschikt om kleine trips te maken met bagage, no-nonsense bike.
Buiten de TA rijd ik ook nog met een Sportster 883 R van2002: ook een super moto maar niet geschikt voor uitstapjes in het ruwere terrein.
De eerste ritjes met de TA  zitten erop en ik ben zeer tevreden over de rij-eigenschappen. Er is wel 1 min-punt : de toerenteller werkt
niet goed heb ik gemerkt  (maar dit  is iets voor  een ander topic).
In ieder geval heb ik voor de aankoop al veel nuttige informatie gehaald uit dit forum.

[img]http://[img]http://i.imgur.com/jBzpFUh.jpg[/img]
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 okt 2015 21:18 #2 door Red78
Beantwoord door Red78 in topic weer een Belg..
hey! welkom van nog een nieuwe belg! ik denk dat je die '97 voor m'n neus had weggesnoept!  ;)

11 okt 2015 09:09 #3 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic weer een Belg..
Heel strakke Alp hoor en ziet er geweldig uit.
Ik moet de mijne ( gekocht van unne Belg )  maar eens flink poetsen, dan hetzelfde resultaat,

Voel je welkom hier en het lijkt druk te worden met al die Belgen aan boord.

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

11 okt 2015 10:41 #4 door scrambler
Beantwoord door scrambler in topic weer een Belg..
@red78 : TA vorige week vrijdag gekocht van iemand in Heist op den Berg. Ik had diezelfde week nog een deal met iemand maar de verkoper bedacht zich op het laatste moment en ging de TA toch zelf houden. Daarom : ik wilde snel zijn: 's morgens om 8h00 stond de TA op het net en 12 uren later bij  mij op de oprit. Geen seconde spijt van gehad...

12 okt 2015 21:16 #5 door Rob de Bob
Beantwoord door Rob de Bob in topic weer een Belg..
Poeh die ziet er idd nog erg netjes uit! Heb dezelfde kleurstelling ook staan hier, erg mooie combi dat zwart met antraciet. Enne dat kussentje op je topkoffer is ook wel comfortabel voor de bijrijder. Had dat nog niet eerder gezien. Zit die echt officieel bij de koffer, of is dat er (door de vorige eigenaar) zelf op gezet?

12 okt 2015 23:49 #6 door Sandra
Beantwoord door Sandra in topic weer een Belg..

Poeh die ziet er idd nog erg netjes uit! Heb dezelfde kleurstelling ook staan hier, erg mooie combi dat zwart met antraciet. Enne dat kussentje op je topkoffer is ook wel comfortabel voor de bijrijder. Had dat nog niet eerder gezien. Zit die echt officieel bij de koffer, of is dat er (door de vorige eigenaar) zelf op gezet?

Mooie transalp! Alleen dat kussentje op die topkoffer is mijns inziens heel erg :o...voor een allroad...

http://img684.imageshack.us[img] img684.imageshack.us

13 okt 2015 20:03 #7 door scrambler
Beantwoord door scrambler in topic weer een Belg..
Kussentje zat in de koffer toen ik  de TA kocht maar was nog niet gemonteerd ,is wel origineel van Givi.
En@sandra : het kussentje is wel wat soft voor een allroad maar voor een eventuele duo-zitter wel comfortabel. De topkoffer gebruik ik trouwens zelden.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.164 seconden