Hoi allemaal,
Ik ben twee weekjes geleden lid geworden van het forum (en bezig met TCN-lidmaatschap) dus stel me even voor!
Ik heet Wouter, ben 22 jaar en opgegroeid in Voorschoten. Ik studeer echter alweer een paar jaartjes in Amsterdam (Europese studies/economie aan de UvA). Motorrijbewijs heb ik op m'n 19e gehaald, eerste motor was een suzuki GS500 en een grote miskoop. Hij koste niet veel maar er was werkelijk alles mis mee (Roest, frame krom, roest in tank, lekkende voorvorkpoten, motorisch slecht, uitlaat lek en ga zo maar door). Ik was dan ook nog niet zo'n ervaren koper :-\ Uiteindelijk toch nog een jaar op rondgereden, en toen een jaartje geen motor gehad.
Toevallig kwam ik vorige maand hier op het forum terecht en zag de advertentie van de Alp van Oldtimer. Daar ben ik de zeer gelukkige nieuwe eigenaar van geworden
. Volgens mij een hele goede koop, ook vanwege de vriendelijke behulpzaamheid van Marien! Ik zal de alp voornamelijk gebruiken voor ritjes naar m'n ouders en vrienden, maar wil ook komende zomer door Europa gaan toeren. Vandaar ook de de keuze voor de Alp, volgens mij echt een alleskunner. Offroad rijden ga ik overigens (nog) niet aan beginnen. Het lijkt me leuk af en toe ook een TCN rit mee te rijden! Ik heb wel wat sleutelervaring (met tomos-brommertjes) maar zal voor de motor alleen klein onderhoud en kleine reparaties zelf gaan doen. Helaas heb ik geen garage/tools om meer te doen (en ik wil de motor niet verbeunen!). Voorlopig ga ik kwa setup niet heel veel aan de motor veranderen.
Naast het motorrijden en studeren hou ik me veel bezig met muziek produceren en gitaar spelen, schaatsen, wielrennen en longboarden.
Groeten!