Nieuwe transalper

16 nov 2015 14:27 #1 door niet actief
Nieuwe transalper werd gestart door niet actief
Hoi allemaal,

Ik ben twee weekjes geleden lid geworden van het forum (en bezig met TCN-lidmaatschap) dus stel me even voor!

Ik heet Wouter, ben 22 jaar en opgegroeid in Voorschoten. Ik studeer echter alweer een paar jaartjes in Amsterdam (Europese studies/economie aan de UvA). Motorrijbewijs heb ik op m'n 19e gehaald, eerste motor was een suzuki GS500 en een grote miskoop. Hij koste niet veel maar er was werkelijk alles mis mee (Roest, frame krom, roest in tank, lekkende voorvorkpoten, motorisch slecht, uitlaat lek en ga zo maar door). Ik was dan ook nog niet zo'n ervaren koper  :-\ Uiteindelijk toch nog een jaar op rondgereden, en toen een jaartje geen motor gehad.
Toevallig kwam ik vorige maand hier op het forum terecht en zag de advertentie van de Alp van Oldtimer. Daar ben ik de zeer gelukkige nieuwe eigenaar van geworden :D. Volgens mij een hele goede koop, ook vanwege de vriendelijke behulpzaamheid van Marien! Ik zal de alp voornamelijk gebruiken voor ritjes naar m'n ouders en vrienden, maar wil ook komende zomer door Europa gaan toeren. Vandaar ook de de keuze voor de Alp, volgens mij echt een alleskunner. Offroad rijden ga ik overigens (nog) niet aan beginnen. Het lijkt me leuk af en toe ook een TCN rit mee te rijden! Ik heb wel wat sleutelervaring (met tomos-brommertjes) maar zal voor de motor alleen klein onderhoud en kleine reparaties zelf gaan doen. Helaas heb ik geen garage/tools om meer te doen (en ik wil de motor niet verbeunen!). Voorlopig ga ik kwa setup niet heel veel aan de motor veranderen.
Naast het motorrijden en studeren hou ik me veel bezig met muziek produceren en gitaar spelen, schaatsen, wielrennen en longboarden.

Groeten!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2015 14:38 #2 door Cas
Beantwoord door Cas in topic Nieuwe transalper

Volgens mij een hele goede koop

Daar kun je zeker van zijn :D

◦Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.

16 nov 2015 17:46 #3 door luwe
Beantwoord door luwe in topic Nieuwe transalper
welkom wouter  :)
heel veel plezier hier denk dat dat wel lukt
en veel veilige en gezonde km gewenst van uit Twente  ;)

16 nov 2015 18:39 #4 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Nieuwe transalper
Welkom hier Wouter  :). Veel plezier en fijne kms gewenst met die mooie Alp  8)

Grtz,
René

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / TA 750 ‘24 / R80G/S ‘85

16 nov 2015 19:04 #5 door Rob de Bob
Beantwoord door Rob de Bob in topic Nieuwe transalper
Van harte welkom en genietze van je mooie Alp. Ga je geen spijt van krijgen!

Toen ik de topictitel zag dacht ik trouwens even dat je een topic had geopend over de nieuwste uitgave van t clubblad De Transalper  :))

16 nov 2015 23:54 #6 door Arjen
Beantwoord door Arjen in topic Nieuwe transalper

Toen ik de topictitel zag dacht ik trouwens even dat je een topic had geopend over de nieuwste uitgave van t clubblad De Transalper  :))

Ah, gelukkig was ik niet de enige  :))

Welkom. Qua aanschaf van een gebruikte Alp gok ik dat je niet veel kans hebt elders een veel betere te kopen... Van deze fiets ga je absoluut genieten, geen twijfel mogelijk!

“Never Stop Exploring”

17 nov 2015 00:32 #7 door Huib@1100
Beantwoord door Huib@1100 in topic Nieuwe transalper

Ah, gelukkig was ik niet de enige  :))

Hij weet het zelf misschien nog niet maar buiten die paar hobbies die hij al heeft komt er straks een bij..
jongste redactielid van ons mooie clubblad "de Transalper"  C:-)

Maar hopen dat ie straks wel de klinkers weet te vinden op het toetsenbord,,, wordt anders een beetje lstg lzn  ;D

17 nov 2015 13:47 #8 door niet actief
Beantwoord door niet actief in topic Nieuwe transalper
Haha oeps ik had het idd niet door dat de topictitel overeenkwam met het clubblad  ::)
Zonder klinkers lezen gaat misschien wel veel sneller varaderohuibje;)

Bedankt voor het welkom allemaal en ik zal mijn alp ervaringen hier af en toe eens posten!

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.071 seconden