Even voorstellen

07 dec 2015 12:27 #1 door Matth
Even voorstellen werd gestart door Matth
Ik zal me even voorstellen: op mn 35e begonnen met motor rijden op een Honda VF100F. Na twee jaar woon-werk rijden, twee ongelukken en twee dure reparaties (nokkenaskettingspanners) verder gestopt :( . Een paar jaar geleden begon het toch weer te kriebelen, vanwege mistroostige financiële situatie door scheiding een oude en betaalbare Yamaha Div 600  gekocht voor tour gebruik. Prima motortje maar wel te klein voor mijn postuur. Een maand geleden een klein financiëel meevallertje gehad en werd het tijd voor een upgrade. Na proef gereden te hebben op een Vstrom 1000, een Tiger 955i en de Varadero was ik direct verliefd (voorzover mogelijk op een brommer) op de Honda en heb ik die gekocht. Ik rij hobymatig en na het tourtje Ardennen vorig jaar met mn maatje, is nu het plan om komende zomer Schotland in het voorjaar te doen en Italie in de nazomer.
Ik ben lid geworden voor de infomatie die hier te vinden is en mogelijk volgend jaar met een toer meerijden.

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2015 13:05 #2 door Mariska
Beantwoord door Mariska in topic Even voorstellen

is nu het plan om komende zomer Schotland in het voorjaar te doen en Italie in de nazomer.

Dat zijn mooie bestemmingen, Schotland staat ook nog op mijn verlanglijstje.

Welkom hier!

07 dec 2015 15:10 #3 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic Even voorstellen
Proficiat met je Varadero.
Heb tot 1 jaar geleden dezelfde gehad en er met veel plezier 5 jaar op gereden.
Top keuze dus.

Voel je welkom op het forum alsook bij de club en nog vele veilige kilometers gewenst.

Marien

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

07 dec 2015 16:33 #4 door Timy
Beantwoord door Timy in topic Even voorstellen
Welkom! En mooie voornemens voor 2016!  ;D

Liberté - Egalité - Fraternité

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.077 seconden