Hey daar,
Laat ik mij ook maar eens voorstellen..
Ik en de brommers
Ik ben Robin, 25 jaar en heb krap een jaar mijn motorrijbewijs.
Begin 2015 afgereden, eind 2014 stond er een Africa Twin in de schuur..
(Hier overigens al voorzien van een nieuw scherm omdat de oude afbrak..)
Honda XRV750 Africa Twin 1991 RD04
De motor was in niet al te nette staat (om maar eens een understatement in de strijd te gooien ???) en omdat ik gek werd van dingen die er continu mee ophielden en de motor olie lekte etc. besloot ik ter lering ende vermaek de motor volledig te demonteren en weer in elkaar te zetten.
Omdat ik toch graag wou motorrijden kocht ik een BMW F650 Funduro, welke ik na een maand of twee weer verkocht heb.
Het is toch geen Africa Twin..
BMW F650 Funduro 1994
Omdat ik merkte dat ik gehaast ging werken aan de AT omdat ik niet kon rijden besloot ik toch weer eens te gaan kijken, maar dit keer toch in de Honda-schuur te blijven.
Het heeft even geduurd, maar op een gegeven moment stond er bij Arjan Brouwer een Transalp te koop die mij wel aanstond:
Honda XL600V Transalp 1992
Ook niet zonder gebreken, maar overall erg netjes.. (zeker voor het geld!)
TCN
Het TCN-forum had ik al gevonden en nog voor ik de TA gekocht had heb ik mij ook aangemeld bij de TCN zelf.
Voor een deel om mensen te vinden met dezelfde motorinteresses (mede vanwege het AT-project) en ook voor een deel om wat vaker met de motor op pad te gaan.
De winterrit 2016 zal ik moeten missen (ivm een dagje offroaden met twee wielen teveel ;D), maar als ik zie wat er zoal georganiseerd wordt door de TCN ga ik jullie vast nog wel tegenkomen..
En als ik dan toch alle brommers er op heb staan;
Een chinese namaak van een Honda in een BMW-thema uitgevoerd.. De cirkel is rond!
Zenhua ZH-B50 Ape 2009