De groet'n uut Twente

11 jan 2016 15:31 #1 door Motormuus
De groet'n uut Twente werd gestart door Motormuus
Beste Leden,

Na het bewonderen van de nieuwe AT bij een lokale dealer, zag ik vorige maand een motor staan die ik altijd al graag wilde hebben (maar niet kon betalen)
Na een proefritje was ik helaas verkocht en heb mijn eigen Twin bij Desert Motors aangeboden. Wel met pijn in het hart want heb hier heel veel tijd en energie in gestoken en ook ontzettend veel plezier mee gehad! Volgens Desert Motors (Berry voor de kenners) was het een "hele frisse" en is hij na de bekende behandeling (back to original) direct doorverkocht naar Griekenland wat ik heb begrepen.

Ik heb er nu zo'n 600 km opzitten (KTM Adventure 990 S) en rijd elke keer met een big smile op mijn gezicht :-) en zegt genoeg! Deze KTM is van een liefhebber geweest en is voorzien van de beste accessoires die je maar kunt kopen. Hieronder nog even een plaatje:

Bijlage:

Ik heb een mail gestuurd dat ik mijn lidmaatschap op wil zeggen, (per 1-1-2017) omdat ik toch niet meer mee (mag) kan rijden en ik op zoek moet naar een ander clubje met zandhazen..

Ik heb het wel enorm naar mijn zin gehad, vooral tijdens de offroad ritten en wil iedereen bedanken.... en natuurlijk de hartelijke groeten uut Twente!

Jan Bakker
(Motormuus)

ps) ik kom op de motorbeurs nog wel even buurten.

KTM 990 Adventure S 2008
Bijlage:

www.basicsafety.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 jan 2016 16:29 #2 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic De groet'n uut Twente
Hoi Jan,
Jammer man, maar toch ook proficiat met je nieuwe aanwinst.
We gaan je missen.

Marien

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

11 jan 2016 18:22 #3 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic De groet'n uut Twente
Mooi motortje Jan  8) Kan me voorstellen dat je daar blij mee bent! Veel plezier er mee gewenst en als je dit jaar nog lid blijft, mag je volgens mij, óók op je niet-clubmotor, gewoon nog mee doen aan de ritten en activiteiten  :)

Grtz,
René

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / TA 750 ‘24 / R80G/S ‘85

11 jan 2016 21:21 #4 door Motormuus
Beantwoord door Motormuus in topic De groet'n uut Twente

Mooi motortje Jan  8) Kan me voorstellen dat je daar blij mee bent! Veel plezier er mee gewenst en als je dit jaar nog lid blijft, mag je volgens mij, óók op je niet-clubmotor, gewoon nog mee doen aan de ritten en activiteiten  :)

Grtz,
René

Is dat echt zo, dan doe ik graag mee!

KTM 990 Adventure S 2008
Bijlage:

www.basicsafety.nl

11 jan 2016 22:14 #5 door The Headless Horseman
Ik dacht dat dat zo was ja, lopende jaar mag je nog mee, daarna niet meer. Maar ik roep ook maar wat hoor, heb hier ook niks te vertellen  ;D als het niet klopt meld zich vast wel iemand  ;)

11 jan 2016 22:34 #6 door PimW
Beantwoord door PimW in topic De groet'n uut Twente
Wie gaat je wegsturen met zo'n mooie motor ;D

11 jan 2016 22:49 #7 door The Headless Horseman
Dát bedoel ik  ;). Ik hoor ook weinig commentaar als ik eens met dat andere ding kom  ;D

11 jan 2016 22:56 #8 door Cas
Beantwoord door Cas in topic De groet'n uut Twente

dat andere ding

Tja René, ik ben niet merk gebonden en vind eigenlijk alle motorfietsen een feest om naar te kijken. Als ik morgen een nieuwe motorfiets zou kopen dan zou het voor 100% zeker een GS 1200 zijn. Een hele mooie motorfiets en over weggedrag, stuureigenschappen en betrouwbaarheid heb ik geen twijfels, het is immers een BMW.

◦Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.

11 jan 2016 23:11 #9 door The Headless Horseman
Ben zelf ook niet zo merkgebonden hoor Cas, als er Ural op die GS had gestaan had ik 'm ook wel gekocht  ;)
Heb wél zo mijn voorkeuren natuurlijk en sommige merken zijn dat wat minder sterk vertegenwoordigd  :)

Maar voor zo'n KTM zoals Jan nu heeft kan ik ook wel warmlopen, maar een enkele Duc zou ik er ook wel bij willen hebben, of een ehhhh Cagiva Elephant bijv  8)

Zóveel wensen, maar té weinig ruimte in de garage, dus dan maar 'behelpen' met wat ik heb  ;D

12 jan 2016 17:30 #10 door wifra
Beantwoord door wifra in topic De groet'n uut Twente
jammer dat je niet meer meerijd, maar wat een mooie motor, wie verkoopt nou zo een mooi exemplaar. Kan wel begrijpen dat je hier met een big smile ;D op rijd, maar ja is wel jammer om hem vies te maken, in ieder geval veel plezier ermee en geniet ervan.

12 jan 2016 19:08 #11 door dropken
Beantwoord door dropken in topic De groet'n uut Twente
wij hebben die KTM ook zien staan in Eibergen en het is zeker een complete fiets we wilden mijn buurman er ook al op nagelen dus dat is jouw wel gelukt.
jammer dat we je moeten missen maar dat is nu eenmaal zo in het leven.

12 jan 2016 20:09 #12 door Motormuus
Beantwoord door Motormuus in topic De groet'n uut Twente
Tja....

ik was het eigenlijk niet van plan maar de stuureigenschappen, vermogen, hoogte en de perfecte zithouding gaven de doorslag! Ik wist toevallig dat hij van een vriend geweest was van Berry Wichers en na een telefoontje en een bezoekje wist ik dat het goed zat!

Dit ding is gewoon helemaal af met Reiger vering, versterkte spaken, Touratech roadbook, Akrapovic uitlaten, Heidenau K60, Rally voetsteunen, enduro spiegels, handvatverwarming, breder rally stuur, nieuwe tandwielen en ketting en een rally buddy extra.

Inmiddels heb ik hem zelf ook voorzien van stuurverhogers, kofferrek, alu koffers, verhoogde en verbrede buddy, tanktas, zumo, iphone 6 case met laders, verhoogd en verbreedt windscherm, gear indicator, voltmeter en extra brede bagagedrager.

Het is de bedoeling om in mei naar Schotland te gaan, samen met Judith (mijn vrouw) die inmiddels op Vstrom 650 rijdt (geen Alpje meer) en in oktober wil ik mee met Arjan Brouwer naar Dakar (9 dagen zandhappen)

Ik heb trouwens afgelopen jaar een offroad training gedaan bij Arjan Brouwer en ik kan deze cursus bij iedereen die wel eens een zandpad rijdt of meer, van harte aanbevelen!

Maar...als het echt zo is dat ik dit dit jaar nog mee mag rijden, zien jullie me zeker terug bij de off en all-road ritten!

Groeten, Jan

KTM 990 Adventure S 2008
Bijlage:

www.basicsafety.nl

12 jan 2016 20:12 #13 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic De groet'n uut Twente
mooi ding man, heel veel geluk ermee

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024

12 jan 2016 21:04 #14 door Timy
Beantwoord door Timy in topic De groet'n uut Twente

Maar...als het echt zo is dat ik dit dit jaar nog mee mag rijden, zien jullie me zeker terug bij de off en all-road ritten!

Allereerst: Mooi ding, vooral genieten en blijven zwaaien naar clubmotoren.
Voor zover ik er bij zal zijn, gewoon aansluiten bij de offroadritten.. Zo'n jaartje even laten zien wat jij allemaal mist kan best.  ;D

Liberté - Egalité - Fraternité

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.171 seconden