Even voorstellen

23 feb 2016 11:47 #1 door Basicsys
Even voorstellen werd gestart door Basicsys
Hallo allemaal,

Mijn naam is Robert, ik ben 46 jaar en sinds vorige week in het bezit van mijn motorrijbewijs.
Jaren uitgesteld om onduidelijke redenen maar wilde eigenlijk al meteen gaan motorrijden toen ik 18
was (dat was ongeveer de tijd dat de allereerste Transalp werd gelanceerd............). Maar beter laat dan nooit dus.
Ik heb nog geen motor maar die moet er nu dus wel heel snel gaan komen, maar ja waar begin je mee??
Een oude Transalp? een recente? Of meteen maar een nieuwe Africa Twin;) Ik ben er nog niet uit dus alle advies is welkom!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 feb 2016 12:32 #2 door Jeroen
Beantwoord door Jeroen in topic Even voorstellen
Welkom hier Robert! Afhankelijk van je lengte zou ik voor een alp of een twin gaan. Maak eens een proefrit op alletwee en kijk welke je het beste bevalt! Het is namelijk enorm persoonlijk kan ik je zeggen. Succes met je zoektocht en lees ook de forum policy eens door ok?

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

23 feb 2016 12:51 #3 door Chris-alp
Beantwoord door Chris-alp in topic Even voorstellen
Welkom, mocht je nog een goede alp zoeken kijk dan eens in de te koop sectie van dit forum. Daar staat nog een hele mooie matzwarte alp te koop  ;)

23 feb 2016 19:00 #4 door Timy
Beantwoord door Timy in topic Even voorstellen
Alvast welkom!

Denk ook aan budget mbt aanschaf. De Twin is een stuk duurder en niet persé beter. Die heeft de cult status mee.. en is ontzettend mooi natuurlijk  ;D
Beide motoren zijn hoe dan ook heerlijke fietsen, zeer betrouwbaar en prettig in onderhoud.

Liberté - Egalité - Fraternité

23 feb 2016 20:17 #5 door Cas
Beantwoord door Cas in topic Even voorstellen

Welkom, mocht je nog een goede alp zoeken kijk dan eens in de te koop sectie van dit forum. Daar staat nog een hele mooie matzwarte alp te koop  ;)

Staat die motor nog steeds te koop?
Ongelooflijk, juweeltje voor een mooie prijs!
www.transalpclub.nl/forum/index.php?topic=13015.0

◦Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.076 seconden