Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Leuk hoor, zag het al gelijk toen ik die foto paar weken geleden zag bij de griek, jullie op een rijtje. Dirk heeft geloof ik een stuk of 3 van die AT's zelf omgebouwd en hij heeft ze allemaal verkocht... Hij heeft/had bij elke motor een bijpassend pak ;D, dat pak dat bij die motor hoorde heb jij nu vast ook..Hey Oldtimer! bedankt. Beetje regen moet inderdaad wel kunnen. Vandaag nieuwe banden erop gezet, dus een beetje modder mag geen probleem meer zijn... Tot volgende week, lekker biertje drinken weer!
Sandra: inderdaad, dit is Dirk's motor. Vorig jaar gekocht van iemand anders dan Dirk. Toevallig 2 maanden geleden wat op Ebay gekocht net over de grens. Wie komt daar aanlopen..... Dirk... uitdrukking op zijn gezicht was priceless... Ik begreep al niet waarom hij zo raar opkeek toen ik kwam aanrijden, tot hij vertelde dat hij de AT in 2000 had gekocht en had omgebouwd tot wat hij nu is.. Toffe kerel!
Zeegie: Thanks. Van oorsprong Duits inderdaad, maar sinds vorig jaar een echte Hollander geworden