Nieuw lid Eddie met AT uit 2000.

16 juni 2016 22:21 #1 door benzeddie
Nieuw lid Eddie met AT uit 2000. werd gestart door benzeddie
Hoi allemaal,

Eddie uit Apeldoorn hier. Vorig jaar heb ik een AT uit 2000 aangeschaft. Van de AT is niet veel meer orgineels meer over. Koffers, subframe en valbeugels zijn custom made. Verder een 43 liter tank, scottoiler, ohlins schokdemper, digitaal cockpit, hoger en breder stuur en nog veel meer.
Dit forum al geregeld gevolgd en vorige maand met de mannen van Stammtisch Oost meegereden over de Posbank. Mooie rit en hartstikke gezellig dus het werd tijd om lid te worden.
Helaas heb ik de inspectiedagen gemist, maar heb me ingeschreven voor aanstaande NTT. Hopelijk zal ik veel van jullie ontmoeten en zit het weer een beetje mee.
Groetjes!!

2000 AT 750 RD07A / 1984 XLV 750R
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 juni 2016 22:28 #2 door Zeegie
Beantwoord door Zeegie in topic Nieuw lid Eddie met AT uit 2000.
Stoer ding! Duits kenteken?
Op het NTT zullen we hem is bewonderen  8)

Het is goed om jezelf te laten gaan; als je jezelf maar weer kunt terugvinden.

16 juni 2016 22:52 #3 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Nieuw lid Eddie met AT uit 2000.
Bijzondere motor  8) Welkom hier Eddie  :)

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / TA 750 ‘24 / R80G/S ‘85

16 juni 2016 23:39 #4 door luwe
Beantwoord door luwe in topic Nieuw lid Eddie met AT uit 2000.
vulle wille kom wa good 8)

17 juni 2016 10:48 #5 door Sandra
Beantwoord door Sandra in topic Nieuw lid Eddie met AT uit 2000.
Dat is de AT geweest van Dirk! :) Mooie motor hoor!

http://img684.imageshack.us[img] img684.imageshack.us

17 juni 2016 10:56 #6 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic Nieuw lid Eddie met AT uit 2000.
Ha die Eddy.
Blij dat je woord hebt gehouden.
Jou AT zal zeker bekijks trekken op het komende NTT.

En  het weer........... Met een AT valt het altijd MEE

Welkom hier.

M

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

17 juni 2016 16:15 #7 door benzeddie
Beantwoord door benzeddie in topic Nieuw lid Eddie met AT uit 2000.
Hey Oldtimer! bedankt. Beetje regen moet inderdaad wel kunnen. Vandaag nieuwe banden erop gezet, dus een beetje modder mag geen probleem meer zijn... Tot volgende week, lekker biertje drinken weer!

Sandra: inderdaad, dit is Dirk's motor. Vorig jaar gekocht van iemand anders dan Dirk. Toevallig 2 maanden geleden wat op Ebay gekocht net over de grens. Wie komt daar aanlopen..... Dirk... uitdrukking op zijn gezicht was priceless... Ik begreep al niet waarom hij zo raar opkeek toen ik kwam aanrijden, tot hij vertelde dat hij de AT in 2000 had gekocht en had omgebouwd tot wat hij nu is.. Toffe kerel!

Zeegie: Thanks. Van oorsprong Duits inderdaad, maar sinds vorig jaar een echte Hollander geworden  8)

2000 AT 750 RD07A / 1984 XLV 750R

17 juni 2016 18:11 #8 door Sandra
Beantwoord door Sandra in topic Nieuw lid Eddie met AT uit 2000.

Hey Oldtimer! bedankt. Beetje regen moet inderdaad wel kunnen. Vandaag nieuwe banden erop gezet, dus een beetje modder mag geen probleem meer zijn... Tot volgende week, lekker biertje drinken weer!

Sandra: inderdaad, dit is Dirk's motor. Vorig jaar gekocht van iemand anders dan Dirk. Toevallig 2 maanden geleden wat op Ebay gekocht net over de grens. Wie komt daar aanlopen..... Dirk... uitdrukking op zijn gezicht was priceless... Ik begreep al niet waarom hij zo raar opkeek toen ik kwam aanrijden, tot hij vertelde dat hij de AT in 2000 had gekocht en had omgebouwd tot wat hij nu is.. Toffe kerel!

Zeegie: Thanks. Van oorsprong Duits inderdaad, maar sinds vorig jaar een echte Hollander geworden  8)

Leuk hoor, zag het al gelijk toen ik die foto paar weken geleden zag bij de griek, jullie op een rijtje. Dirk heeft geloof ik een stuk of 3 van die AT's zelf omgebouwd en hij heeft ze allemaal verkocht... Hij heeft/had bij elke motor een bijpassend pak ;D, dat pak dat bij die motor hoorde heb jij nu vast ook..

http://img684.imageshack.us[img] img684.imageshack.us

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.129 seconden