Hallo iedereen!
Ik ben Renze, 24 jaar en Fysiotherapeut in Amersfoort. Sinds een aantal dagen ben ik in het bezit van een mooie alp. Inclusief 2 givi topkoffers (klein en groot).
Ik wou al jaren een transalp maar nu ik net mijn grote rijbewijs heb, heb ik er geen gras over laten groeien. Mijn oude motor (cb450s) was super snel verkocht en toen plots, had ik een mooi alp uit 1995.
Ik ben zelf woonachtig in Utrecht en het lijkt me leuk om een keer ritjes mee te rijden. Ik heb ook all-road banden, dus zou graag een keer willen proberen om off-road te rijden (nog nooit gedaan). Dus als jullie nog iets leuks op de planning hebben staan of leuke off-road routes in omgeving Utrecht hoor ik het graag.
Dingen die ik nog wel aanpassen:
- Verhoogde ruit (ik ben 1.80), zal dat hoog genoeg zijn om de wind over mijn hoofd te sturen?
- USB aansluiting
- Zijkoffers of aanpassing voor al aanwezige zadeltassen.
- handvatverwarming (voor mijn trip naar de noordkaap ergens in de toekomst)
- alarmlichten
- iets met mn zadel doen, het is een mooi zadel. Alleen zat er een klein scheurtje in die elke keer groter lijkt te worden (daarom nu even duct tape.
Gelijk een vraag over die zadeltassen. Ik heb het even geprobeerd, maar zoals ik al verwachtte komt ie tegen de uitlaat. Denken jullie dat die tas gaat smelten/verbranden oid?
Nou, lang verhaal. Ik hoop dat ik me hier een beetje thuis ga voelen en hopelijk tot op een ritje!
Groetjes, Renze