Blijkbaar me nog niet voorgesteld
Paso gewoon omdat ik ooit een 906 heb gehad, Johan of Jo irl. bj 1967 Oelegem B.
DHZer uit passie voor alles wat mechanisch is, elektrisch, vooral elektronisch iets minder.
Ik heb dus een Alpje, van 2 eentje gemaakt, voor en na toch zowat een jaartje aan geknutseld, elke bout zat vast of draaide zot, achterbrug compleet verrot en muurvast, enige waar ik niets heb aan moeten doen was het blok.
Redelijk geslaagd vind ikzelf al is hij nooit af, middenbok is te lang bvb. moet cm korter worden.
Fan werkt niet al werkt die wel rechtstreeks en geeft het thermocontact op temperatuur ook mooi door, raadsel maar dan moet de tank eraf.... doet het zo ook al moet ik met warme dagen binnendoor de meter wel in het oog houden.
Totaalteller werkt niet, dagteller wel, op 230-240 km moet hij op reserve, 5.6/100 verbruikt hij, fabrieksopgave is 5.4, niet slecht vind ikzelf, ben ook niet een rustige rijder.
Uitlaat, gek veel geld voor een originele, dus 1 pijp van een Duc S4R eronder gehangen, bulderd beschaafd maar knalt erop los bij gas los.
Banden, anakee3, al ligt de voorste niet echt rond, raar, vanavond maar weer eens goed proberen te leggen en de druk op 2.4 gezet, morgen kijken hoe het gaat.
Ik rij dus weinig, al vaak willen verkopen omdat hij wat in de weg staat, nu toch weer paar weken al heel blij omdat mijn Citroën de geest gaf en de pas aangekochte Saab wat meer aandacht nodig heeft voor ik ermee op de weg kan.
Eigenlijk is dat echt wel een gooi en smijt ding, het stuurt zonder moeite, je kunt hem echt plat leggen in de bochten, misschien ligt dat ook aan de veren , achteraan rode Showa verstelbaar en vooraan zouden progressieve WP spiralen zijn.
Wat gaat er kortelings nog gebeuren, een ander ruitje, korte MRA in het blauw lijkt me wel wat.
En vooral meer mee rijden, ben de file's op de Antwerpse ring wel meer dan zat....
s9.photobucket.com/user/pasojo/library/t...%20600?sort=3&page=1