Zoals het hoort, stel ik mezelf even voor.
Peter is de naam Aka als Drummer. Actief op enkele Fora.
Ondertussen de 51 gepasseerd en rij momenteel weer 9jr met de motor. (Was een heropstapper )
Mijn eerste motor was toen ook een Transalp 650, Blauwe kleur. Veel plezier aan beleefd, maar kwam met de Duo wel wat tekort, en heb ik na een 2 jaar de Transalp ingeruild voor een Suzuki DL 1000. 6jr en 100.000km verder en na m'n tripje Noordkaap deze verkocht en terug overgestapt naar Honda.
Een Honda VFR1200XDct, een Crosstourer dus
Vorig jaar in Juli gekocht, en vorige week de 27.000km afgeklokt.
Helaas besliste een DWT ( een Domme Waalse Trien ) om de rijbaan vanop een parking op te draaien net voor dat ik eraan kwam.
Gevolg, deukje in de zijkant van haar auto, en mijn CT Total loss. Gelukkig voor mezelf geen lichamelijke schade.
Ondertussen ben ik dus even Motorloos tot de verzekering uitbetaald. Ben 100% in m'n recht, maar de DWT doet een beetje moeilijk, en verwacht dat ik nog even moet wachten op uitbetaling.
Het is de bedoeling dat er terug een CT in de plaats komt, maar omdat ik niet graag zonder motor zit, ga ik morgen kijken naar een TA 650, zodat ik terug kan rijden. En deze zal dan in de toekomst ook dienstdoen om de Wintermaanden door te komen met woon-werk verkeer.
Ook wil ik al lang eens een off road tripje in de Alpen doen, en dat gaat makkelijker met een TA ipv van de veel zwaardere CT.
Foto's volgen eerstdaags, en ondertussen kan ik hier weer wat info opdoen over de TA.
Grtz Drummer